افشای اسرار حمله عربستان به مزدوران خود در یمن

در مدت اخیر روزی نبوده است که ائتلاف سعودی مواضع و دسته‌هایی از مزدوران خود در استان‌های مختلف یمن را بمباران نکرده باشد.

در حالی که هر بار در این حملات ده‌ها تن از شبه نظامیان مزدور عربستان کشته می‌شوند، ائتلاف سعودی-صهیونیستی آن را حملاتی اشتباهی توصیف می‌کند، اما در واقع عمدی بوده است، بخصوص که اماکنی هدف گرفته می‌شود که مزدوران سعودی با هماهنگی ائتلاف در آنجا جمع شده‌اند.

بر پایه اطلاعات محرمانه‌ای که نیروهای انصارالله در اختیار ما در صنعاء قرار داده‌اند، این حملات با هدف قتل مزدوران ائتلاف سعودی در یمن در پی به پایان رسیدن ماموریت نظامی محول شده به آنها صورت می‌گیرد.

منابع آگاه تاکید کردند: عربستان نمی‌خواهد تجربه شکست در عراق تکرار شود که در آنجا تروریست‌ها و مزدوران سعودی مرتکب جنایت در حق شهروندان شده و از آن تصویربرداری کرده و برای جهانیان منتشر می‌کنند، علاوه بر اینکه ائتلاف سعودی می‌خواهد اطلاعات محرمانه نظامی آن به بیرون درز نکند.

حملات ائتلاف سعودی علیه مزدورانش در استان‌های مختلف یمن به بیش از 20 بار رسیده است و بارزترین آن در پادگان «العبر» استان «حضرموت» و در «جبل الاحیوق» «تعز»، «طور الباحه» در «لحج»، «الیتمه» در «الجوف» و چندین منطقه مارب از جمله در دار العلم و دار سعد بوده است.

این در حالی است که صدای هیچ نهاد بین‌المللی در محکومیت و تقبیح این حملات شنیده نمی‌شود و ائتلاف عربستان تعهدی در قبال مزدوران یمنی خود برای جبران یا درمان جراحتشان از خود نشان نمی‌دهد.

بدین ترتیب حملات علیه مزدوران یمنی که خود را ارزان به قدرت‌های شیطانی فروختند، عمدی بوده و عربستان هرگز به خاطر ارتکاب آن ابراز تاسف نکرده است.

از سوی دیگر نیروی هوایی سعودی-آمریکایی هیچ گاه تروریست‌های القاعده و داعش را به هیچ شکلی هدف نگرفته و بلکه حامی آنها و جنایاتشان در یمن بوده است.

از جمله جنایات این تروریست‌ها، تعطیل کردن همه نهادهای دولتی، دانشگاه‌ها ، مدارس و اعدام افراد فرهیخته، دانشمند و دیگر شخصیت‌ها در استان‌های جنوبی یمن است و این در حالی است که تخریب و نبش قبور مسلمانان در بیش‌تر استان‌های یمنی نیز از دیگر جرایمی است که القاعده و داعش تحت حمایت ائتلاف سعودی-آمریکایی-صهیونیستی در این کشور مرتکب می‌شوند.

از سوی دیگر به گفته یک منبع نظامی یمن نیروهای ارتش و کمیته‌های انقلابی این کشور ارتفاعات الفراوش در منطقه الحازه در دمنه خدیر را به طور کامل پاکسازی کردند.

در این عملیات مابقی مزدوران سعودی کشته یا از مواضع خود پا به فرار گذاشتند.

این مقام نظامی یمن گفت: نیروهای یمنی تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سوی دو پایگاه التبة الخضراء و الجامعة در مرکز شهر تعز را دفع کردند.

وی افزود: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی دسته‌ای از مزدوران سعودی را در منطقه الوازعیه تعز با موشک‌های کاتیوشا هدف گرفتند.

این منبع شایعات رسانه‌ها درباره پیشروی مزدوران سعودی و نیروهای ائتلاف آن در تعز را بی پایه دانست و گفت: رزمندگان دلاور ارتش و کمیته‌های مردمی پیشروی‌های خوبی در همه جبهه‌های نبرد در این استان داشته‌اند و دشمن و مزدوران آن را متحمل شکست‌های سنگین‌تری خواهند کرد.