آیت الله اراکی: آل‌سعود به زودی فرو می‌پاشد
آیت الله "محسن اراکی" روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: شهادت شیخ نمر باقر النمر را به جهان اسلام و همه مظلومان دنیا تسلیت می گوییم.
وی افزود: به پادشاه عربستان نامه نوشتیم و به او نصیحت کردیم که دست به این اشتباه بزرگ نزند؛ تأکید کردیم که این کار آتش فتنه بین مسلمانان را برمی افروزد.

آیت الله اراکی افزود: دستان آل‌سعود به خون مظلومان در عراق، سوریه و یمن آغشته است و این نظام در پس پرده همه فتنه ها قرار دارد.

 

آیت الله اراکی گفت: سقوط نظام سعودی آغاز شده، و این فاجعه (اعدام آیت الله نمر) بیانگر آن است که این نظام خرد خود را در اداره امور از دست داده است.

وی در ادامه تأکید کرد: اقدامات حکام سعودی هیچ نفع و سودی برای هیچکدام از دولتهای اسلامی ندارد، و این امر بیانگر آن است که این حکام اعصاب و خرد خود را از دست داده اند.

ایت الله اراکی با بیان اینکه حکومت سعودی به زودی فروخواهد پاشید، هشدار داد: طی ماه‌های آینده اتفاقی در عربستان روی خواهد داد که حکومت آن را متزلزل خواهد کرد.

 

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جهان اسلام در قبال اقدامات حکام سعودی دست بسته نخواهد ایستاد؛ و همه این اقدامات بیانگر آن است که آنان عقل خود را از دست داده‌اند.