مبارزه با آل سعود بر مبارزه با صهیونیست‌ها اولویت دارد

سردبیر روزنامه الاخبار لبنان ضمن انتقاد شدید از عملکرد رژیم آل‌سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر،روحانی شیعه عربستانی، تاکید کرد مبارزه با این خاندان در مقایسه با مبارزه علیه رژیم صهیونیستی اولویت دارد. 

 

"ابراهیم امین،" سردبیر و مدیرمسئول این روزنامه، در سرمقاله امروز به بررسی تشابه آل سعود و رژیم صهیونیستی پرداخت و افزود: برای پاسخ دادن به این سوال که آیا رژیم ‌آل سعود و رژیم صهیونیستی با یکدیگر برابر هستند، نیاز به اطلاعات زیادی نیست؛ زیرا این مجانین پی در پی شواهدی دال بر این که خطرناک تر از بنی صهیون هستند در اختیار ما قرار می دهند. 

 

نویسنده در ادامه، آل سعود را عامل شرارت در کشورهای عربی و جهان اسلام و مزدوران و عوامل حقیر استعمارگران غربی اعم از انگلیس یا آمریکا دانست که آمادگی دارند هرگونه کمک در اختیار نو صلیبی ها قرار دهند تا در مقابل به حکومت خود با توسل به زور ادامه دهند. 

 

وی  همچنین بر ضرورت رهایی هر چه سریع تر ملت ها و ثروت های آنها از دست این افراد (آل سعود) تاکید کرد و افزود: آنچه آنها در 6 دهه اخیر در فلسطین انجام می دهند و سلطه و نفوذی که در 5 دهه گذشته در لبنان اعمال می کنند، توطئه ها و ویرانگری های چند سال گذشته آنها در سوریه، ویرانگری های مداوم 4 دهه اخیر در عراق، ویرانگری گسترده در یمن، مصر، سودان و کشورهای شمال و غرب آفریقا هدفی جز خدمت به شیطان ندارد. 

 

نویسنده در ادامه، اعدام شهید شیخ نمر النمر را تصمیمی احمقانه و موجی از وحشیگری های خونین این خاندان دانست که از هر کس توانایی قتل داشته باشد در یمن، سوریه، عراق و لبنان استفاده می کنند و آماده اند همه ذخایر نفتی را برای حفظ تخت لرزان سلطنت خود به آتش بکشند. 

 

نویسنده در ادامه افزود: وهابیون فقط به کسانی که تحت امر آنها هستند و با آنها همراه می شوند و به اهداف آنها خدمت می کنند، اهمیت می دهند و تا زمانی که این افراد در خدمت آنها هستند اسم، رنگ، نژاد و اعتقادات آنها برای این وهابیون اهمیتی ندارد و هر کس جرأت گفتن «نه» به آنها را داشته باشد با شمشیر و گلوله کشته می شود و فرقی نمی کند چه دین، رنگ یا اعتقاداتی داشته باشد. آنها امروز پایه های اصلی افکار تکفیری هستند که گروه‌های تروریستی اطراف ما نماد آن به شمار می روند. 

 

در پایان این مطلب آمده است: به این ترتیب آیا پاسخ به سوالی درباره اولویت مبارزه با آنها در مقایسه با رژیم صهیونیستی دشوار است؟