کودک انگلیسی سپر انسانی داعش شد+تصاویر

"هنری دیر،" پیرمرد انگلیسی، در مصاحبه با کانال 4 این کشور اذعان کرد نوه خود را در آخرین فیلم منتشر شده از سوی داعش مشاهده کرده است که تروریست‌ها از او به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

 

استفاده داعش از کودک انگلیسی به عنوان سپر انسانی+ تصاویر

 

 
هنری دیر در این باره گفت: زمانیکه فیلم اعدام 5 تبعه انگلیسی که از سوی داعش به جاسوسی متهم شده بودند را دیدم، با صحنه تکان‌دهنده‌ای مواجه شدم. "عیسی" نوه کوچک من نیز در میان تروریست‌ها به چشم می‌خورد. او پسر خردسال دخترم خدیجه است که سال 2014 تحت نفوذ تفکرات افراطی راهی سوریه شده بود. از عضویت دخترم در گروه تروریستی داعش مطلع بودم؛ اما انتظار نداشتم نوه کوچکم را هم در لباس تروریست‌ها ببینم.

 

استفاده داعش از کودک انگلیسی به عنوان سپر انسانی+ تصاویر

 

عیسی در این فیلم اسلحه AK-47 در دست دارد و لباس نظامی بر تن دارد. عیسی 11 ساله است و در فیلم اعدام 5 انگلیسی فریاد می‌زند: ما همه کفار را خواهیم کشت. 

 

این فیلم حاوی پیامی تهدیدآمیز برای "دیوید کامرون،" نخست وزیر انگلیس، و مردم این کشور بود. تروریست‌ها تهدید کردند به زودی انگلیس را از وجود کفار پاک خواهند کرد.

 

هنری دیر تروریست‌ها را به استفاده از یک کودک خردسال در قالب سپر انسانی متهم کرد و گفت: نوه من هنوز بچه است و خوب را از بد تشخیص نمی‌دهد. او آلت دست تروریست‌ها شده است.  

 

استفاده داعش از کودک انگلیسی به عنوان سپر انسانی+ تصاویر