ترامپ در نیوهمپشایر در صدر جمهوریخواهان است

نتیجه اولین نظرسنجی پس از انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا که در ایالت نیوهمپشایر انجام شده، حاکی از پیشتازی دونالد ترامپ از دیگر رقبای جمهوریخواه خود است.

اولین انتخابات درون حزبی نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات در ایالت آیووا برگزار شد که در نهایت این «تد کروز» و «هیلاری کلینتون» بودند که برنده اولین انتخابات درون حزبی این دو حزب معرفی شدند.

پس از آیووا، دومین ایالتی که قرار است در آن انتخابات درون حزبی برگزار شود، نیوهمپشایر است و این انتخابات قرار است روز سه شنبه به وقت محلی آمریکا برگزار شود.

به گزارش پایگاه هیل، در نظرسنجی مشترک دانشگاه ماساچوست- لوول و موسسه نیوز سروی، دونالد ترامپ در ایالت نیوهمپشایر با اختلاف 24 درصدی در صدر نامزدهای جمهوریخواه است

ترامپ، نفر دوم جمهوریخواهان در انتخابات ایالت آیووا، در نظرسنجی نیوهمپشایر توانسته 38 درصد را کسب کند و پس از او تد کروز 14 درصد، مارکو روبیو 12 درصد و جب بوش 9 درصد را اخذ کرده و در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

حدود 69 درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی که حمایت خود را از ترامپ اعلام داشتند تصریح کردند که آنها قطعا به او رای خواهند داد و 31 درصد تاکید کردند شاید تصمیمشان عوض شود.