انهدام انبار سلاح عربستان در عسیر

 یک منبع نظامی در استان عسیر به خبرگزاری یمن (سبأ) گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن محل استقرار خودروهای سعودی را نزدیک شهر الربوعه هدف قرار داد که به انهدام دو خودرو و انبار سلاح دشمن منجر شد.

این منبع افزود: بعد از حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی، آتش سوزی مهیبی در مواضع هدف گرفته شده سعودی به همراه انفجارهای شدید رخ داد.  

حمله یمنی ها به مواضع سعودی با موشک هدایت شونده

به گفته این منبع، یگان موشکی با موشک هدایت شونده یک خودروی برادلی دشمن را در مرکز سعودی جلاح منهدم کرد. یگان موشکی همچنین ایستگاه البیضاء را در جیزان هدف قرار داد که براثر آن یک خودروی نظامی در آتش سوخت.

یگان موشکی تعدادی از پایگاههای نظامی سعودی را در جیزان و نجران هدف قرار داد.

خبرگزاری سبأ همچنین به نقل از یک منبع نظامی در جیزان اعلام کرد: یگان های ارتش و کمیته های مردمی یک خودروی برادلی را در پایگاه نظامی الفریضه عربستان منهدم کردند. یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی نیز محل تجمع نظامیان ارتش سعودی را در بیت الرمادی و جحفان و محل استقرار خودروهای سعودی را در روستای المدرسه هدف قرار داد.

این منبع افزود: یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی پایگاه المسیال و کارخانه سیمان نجران را هدف قرار دادند که باعث آتش سوزی در این کارخانه شد.