به گزارش مشرق شبكه ۱۰ تلويزيون رژيم صهيونيستي در گزارشي با اشاره به گسترش استفاده از مواد مخدر در پليس نظامي اين رژيم با خجالتآور خواندن اين روند اعلام كرد كه پليس نظامي اسرائيل كه بايد اهرمي براي كنترل مواد مخدر در ارتش باشد، خود با اين معضل دست و پنجه نرم ميكند و عناصر آن به مواد مخدر آلوده هستند.

بتازگی با دستگیرشدن یکی از عناصر زن پلیس نظامی در اسرائیل به اتهام مصرف مواد مخدر و در تحقیقات به عمل آمده از این زن معلوم شد که پنج نفر دیگر از همکاران این زن به مصرف مواد مخدر آلوده هستند.

مواد مورد استفاده این افراد نیز عمدتا کوکائین، ماری جوانا و حشیش بوده است، البته گفته می‌شود که بر اساس اعترافات این زن در آینده نزدیک افراد دیگری نیز به این اتهام بازداشت خواهند شد.

سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به این اخبار تنها به این نکته بسنده کرد که پلیس دستور اخراج این افراد را از خدمت در پلیس نظامی صادر کرده است، وی مدعی شد که مصرف مواد مخدر موضوع مهمی نیست و ارتش برای مبارزه با آن موضوع تلاش می‌کند.

گسترش فساد و مصرف مواد مخدر در ميان نظاميان و عناصر امنيتي اسرائيل در سالهاي اخير به معضل جدي براي تلآويو تبديل شده و تاثيرات منفي زيادي را در عملكرد اين نيروها داشته است.