روبیو: اگر به ترامپ ارث نمی‌رسید، الان یک ساعت فروش بود!

 مارکو روبیو، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود در تگزاس، ترامپ و رویکرد‌هایش را به باد انتقاد گرفت و گفت: ترامپ یک فریبکار است. 

 

او می‌گوید که برای مردم آمریکا مبارزه می‌کند اما در زادگاه من فلوریدا او کارگران خارجی استخدام کرده است؛ زیرا ادعا می‌کند که آمریکایی‌ها این کار‌ها را انجام نمی‌دهند. او ادعا می‌کند که از کارگر آمریکایی حمایت می‌کند. 

 

وی افزود: ترامپ قرار است رهبری جنبش محافظه کار را به دست بگیرد! وقت آن است که چشمان خود را باز کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. برای نخستین بار در ۳۶ سال اگر ترامپ انتخاب شود، جنبش محافظه کار زیر نظر کسی قرار می‌گیرد که می‌گوید در مناقشه اسرائیل و فلسطینیان طرف کسی را نمی‌گیرد، اما من می‌گویم که با اسرائیل هستیم. او درباره لایحه بهداشت و درمان‌‌ همان حرف‌هایی را می‌زند که هیلاری کلینتون و برنی سندرز می‌گویند.... 

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه اظهار داشت: این فرد (ترامپ) دویست میلیون دلار به ارث برد و هیچوقت مشکلی نداشته است. اگر دویست میلیون دلار به ارث نمی‌برد، هم اکنون باید در میدان تایمز ساعت می‌فروخت. یا در تلویزیون کالا تبلیغ می‌کرد. 

 

روبیو گفت: از همه درخواست می‌کنم به ترامپ رای ندهند. به دوستان خود نیز بگویید به فریبکاران رای ندهند.