کشور را از هر بدعت مذهبی مانند ولایت فقیه حفظ می کنیم

 "شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه،" وزیر کشور بحرین در گزافه گویی هایی بی اساس و لفاظی هایی توهین آمیز از مقابله با مداخلات ایران خبر داد و مدعی شد کشورش را از هر بدعت عقیدتی مانند ولایت فقیه حفظ می کند.

 

شیخ راشد بن عبدالله روز گذشته در سی و سومین نشست شورای وزرای کشور دولتهای عربی که در پایتخت تونس برگزار شد مدعی شد: مداخلات ایران خطری برای کشورهای عربی به حساب می آید و بر شما پوشیده نیست که این مداخلات در چندین محور در جریان است؛ از  جمله حمایت از تروریسم، افراط گرایی مذهبی و تشویق به  هرج و مرج. اینها اقداماتی سازمان دهی شده برای محقق کردن تسلط فارسی بر عربیت و ملی گرایی به شمار می رود. ایران از شاخه های خصمانه خود به مانند سپاه پاسداران و حزب اللهِ تروریست و سازمانهای رسانه ای و حامی خود استفاده می کند و با وجود تمامی تلاش ها و درخواست ها برای متوقف کردن این مداخلات و احترام به حاکمیت کشورها و حق همجواری، طرف های حامی تروریسم در ایران همچنان به این کار خود ادامه می دهند.

 

وی در ادامه گزافه گویی های بی اساس خود گفت: ما در بحرین با این خطرات مقابله کردیم و ابعاد آن را کشف و این طرح ها را خنثی کردیم. ما در این راه شماری شهید و زخمی دادیم. بحرین در امور کشورهای دیگر مداخله نخواهد کرد و اجازه نخواهد داد امنیت آن نقض و عربیت آن سلب شود.
وی همچنین با ادامه توهین های بی شرمانه خود ادعا کرد کشورش را از هر گونه بدعت مذهبی مانند ولایت فقیه حفظ خواهد کرد.

 

بحرین بارها در ادعاهایی بی اساس ایران را به مداخله در امور داخلی خود و حمایت از گروه های تروریستی متهم کرده؛ مسأله ای که با واکنش و تکذیب مقامات کشورمان مواجه شده است.