شومر: حمله سایبری به سد نیویورک تیری بود از جانب ایران

 شومر گفت: حمله سایبری  به یک سد کوچک در ناحیه بومن اونیو حومه شهر نیویورک تیری بود که از جانب ایران به طرف آمریکا شلیک شد و باید با تحریم های شدیدتر از طرف آمریکا پاسخ داده شود.

وی افزود: حالا این موضوع روشن شده است که ایرانیها این کار را انجام داده ند.

شومر ادعا کرد: باید ببینیم که آنها چکار کرده اند؟ آنها تیری را  به طرف ما شلیک کرده اند. آنها با این کار خود به ما می گویند که می توانیم به شما آسیب وارد کنیم. آنها می گویند می توانیم که به زیر ساخت های شما خسارات  اساسی و جدی وارد کنیم. خسارات وارده به این زیر ساخت های حیاتی می تواند جان و مال مردم ما را در خطر قرار دهد.

این سناتور آمریکایی اظهار داشت: یک دادگاه فدرال در ماه آینده کیفرخواستی را درباره عوامل این حمله تروریستی تنظیم خواهد کرد. این حمله سایبری به منزله هشداری برای ما است تا امنیت سایبری خود را تقویت کنیم.هکرها می تواند وارد کشور ما شوند و هکر های ایرانی این کار را انجام دادند و به زیر ساخت مهم ما آسیب وارد کردند.

وی در ادامه ادعای مضحک خود افزود: اگر آنها می توانستند دروازه های این سد را باز کنند آنگاه افراد زیادی دچار آسیب می شدند. اگر آنها می توانستند برق مناطق وسیعی را در منطقه قطع کنند ،آنگاه چه اتفاقاتی می توانست، روی دهد؟