غرب خواهان ضربه زدن به هویت اسلامی ماست

 «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اظهار داشت که صحنه عربی و اسلامی یکی است و تروریسم یکی است و باید همه تلاش ها برای مبارزه با تروریسم و مهار گسترش این پدیده خطرناک در میان ملت‌ های منطقه و جهان یکپارچه شود.

«بشار اسد» که در دیدار با اعضای دبیرخانه تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از گزینه مقاومت سخن می گفت، تصریح کرد: چیزی که غرب از ما می خواهد این است که هویت عربی و اسلامی خود را از دست بدهیم و از اینجا اهمیت نقش چنین تجمعات و سازمان های مردمی در افزایش آگاهی و استحکام جامعه عربی علیه مفاهیم و اصطلاحات نادرست مورد ترویج نمایان می شود، چرا که جنگی که منطقه در معرض آن قرار گرفته است در وهله اول یک جنگ فکری است.

اعضای دبیرخانه تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از گزینه مقاومت نیز با بیان اینکه سوریه بهای ایستادگی در کنار مقاومت و مقابله با طرح های غربی و صهیونیستی در منطقه را می پردازد، تاکید کردند که مردم سوریه به نیابت از دیگر ملت های عربی و اسلامی وارد این جنگ شده اند. این اعضا همچنین نسبت به توان مردم و ارتش سوریه برای پیروزی در مقابل هجمه تروریستی که در معرض آن قرار گرفته اند ابراز اطمینان نمودند.

لازم به ذکر است که در این دیدار تحولات جهان عرب و اسلام و بویژه اوضاع سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.