به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ،"راینر وندت"، رئیس پلیس اتحادیه آلمان نیز بعد از حملات تروریستی بروکسل درباره یک دوران ترور طولانی هشدار داده و خواستار تدابیر امنیتی سریع و تجهیز بهتر پلیس شده و حملات تروریستی بروکسل را به عنوان پیام هشداری برای تمام اروپا دانست.

وی که در گفتگو با روزنامه آلمانی "پاسایر نویه پرسه" سخن می گفت تصریح کرد که ما باید منتظر یک دوره طولانی ترور باشیم. همچنین شهرهای آلمان هم در دراز مدت از چنین حملاتی در امان   نخواهند بود.

وی همچنین خواستار سرعت بالاتر در اقدامات احتیاطی و امنیتی شد.

رئیس پلیس اتحادیه آلمان همچنین خواستار همکاری تنگاتنگ تر شرکای خود در اتحادیه اروپا و سازمان های امنیتی اروپایی و مبادله اطلاعات بهتر بین پلیس، دادگستری و سازمان های اروپایی در این راستا شده و گفت: ما به یک مرکز دفاع اروپایی نیاز داریم.

قبل از برگزاری دیدار بحران امروز  وزرای دادگستری اتحادیه اروپا  بعد از حملات تروریستی بروکسل نیز ، "گونتر اوتینگر" کمیسر اتحادیه اروپا در گفتگو با نشریه "بیلد" انتقاد شدیدی به وضعیت پلیس بلژیک وارد کرده و اظهار داشت: ما باید همچنین آشکارا درباره کمبودهای سازمان های امنیتی پلیس بلژیک سخن بگوییم. تنها در بروکسل ادارات پلیس فراوانی وجود دارد که البته به اندازه کافی با هم همکاری نمی کنند. اوضاع نمی تواند به همین شکل بافی بماند.

"منفرد وبر"، رئیس فراکسیون حزب محافظه کار پارلمان اروپا نیز خواستار پایان دادن به خودپرستی های ملی  همراه با اتهام زنی ها شد.

وی که در گفتگو با روزنامه آلمانی "دی ولت" سخن می گفت خواستار سازماندهی مجدد به معماری امنیتی اروپایی شده و گفت: هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند این چالش را حل کند.

وبر همچنین خواستار تاسیس یک فایل هشدار ترور اروپایی همراه با لیستی از مظنونین ترور شده و یک سیستم ارزیابی اروپایی و فایل داده های پرواز به منظور قطع کردن منابع مالی تروریسم را ضروری دانست.

وی در این راستا به نقش مهم و مرکزی پلیس اروپایی

(یوروپل) اشاره کرده و اظهار داشت: این سازمان اروپایی باید تقویت شود.

"یان کلود یونکر" رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا نیز تصریح کرد که پیشنهادات ملموس و مشخص برای امنیت بیشتر در اروپا ماه هاست که روی میز قرار دارد.

حملات تروریستی روز سه شنبه در بروکسل 31 نفر را به کام مرگ کشاند. بر اساس گزارش های مطبوعاتی هویت هر سه عامل این حملات تروریستی مشخص شده است. این سه تروریسم در بلژیک متولد شده و با عاملان حملات تروریستی پاریس ارتباط داشته اند.

انتهای بل"راینر وندت"، رئیس پلیس اتحادیه آلمان نیز بعد از حملات تروریستی بروکسل درباره یک دوران ترور طولانی هشدار داده و خواستار تدابیر امنیتی سریع و تجهیز بهتر پلیس شده و حملات تروریستی بروکسل را به عنوان پیام هشداری برای تمام اروپا دانست.

وی که در گفتگو با روزنامه آلمانی پاسایر نویه پرسه سخن می گفت تصریح کرد که ما باید منتظر یک دوره طولانی ترور باشیم. همچنین شهرهای آلمان هم در دراز مدت از چنین حملاتی در امان   نخواهند بود.

وی همچنین خواستار سرعت بالاتر در اقدامات احتیاطی و امنیتی شد.

رئیس پلیس اتحادیه آلمان همچنین خواستار همکاری تنگاتنگ تر شرکای خود در اتحادیه اروپا و سازمان های امنیتی اروپایی و مبادله اطلاعات بهتر بین پلیس، دادگستری و سازمان ها اروپایی در این راستا شده و گفت: ما به یک مرکز دفاع اروپایی نیاز داریم.