رونمایی از بسته‌ غذایی ارسالی آمریکا برای داعش!

چندی پیش گروه مستند ساز ایرانی که بارها در حوزه ساخت مستند بحران اثری را در سوریه و عراق ساخته بود، این بار در بیجی عراق مستندی را در این عرصه ساخته است. این گروه مستند ساز از ابتدای عملیات علیه گروه تروریستی داعش در شهر بیجی همراه رزمندگان بودند که در نهایت عملیات با موفقیت به پایان رسیده است و نیروهای عراقی توانستند بیجی را آزاد کنند.

 

نام این مستند «فتح بیجی» است که با حمایت های سازمان هنری رسانه ای اوج ساخته شده است.

 

 نکته قابل توجه در این مستند کشف مهمات، آذوقه و بسته های غذایی نظامی است که آرم پنتاگن و ایالات متحده آمریکا بر روی تمام آنها درج شده است.

 

بر پایه این گزارش مستند ساز ایرانی بعد از فتح بیجی یکی از این بسته ها را با خود به ایران آورده که از محتوای آن در خبرگزاری فارس رونمایی شد. این بسته های غذایی که به خوبی رد پای پنتاگن را در پادگان داعش نشان می دهد نمایانگر حمایت مستقیم آمریکا از تروریست است. در بین لوازم و دیگر ادوات به جا مانده از داعش در شهر آزاد شده بیجی شاهد نیت خیرخواهانه پنتاگن برای گروه تروریستی داعش بودیم.

بسته حاوی مواد غذایی برای نظامیان آمریکایی با آرم پنتاگون، اهدایی به داعش

 

مشروح کامل این خبر و رونمایی از این بسته ها به همراه تصاویر و توضیحات بیشتر و همچنین نمایش کتاب آموزشی که تفکر داعش را به وجود آورده  است و دفترچه دیگری که دلایل و نوع جهاد این گروه تروریستی را با هدف شست و شوی ذهنی افراد برای کشتار توجیه می کند و از آنها یک جنایتکار می سازد به زودی منتشر خواهد شد.