یک مقام عالیرتبه اطلاعاتی عراق که خواست نامش فاش نشود در بغداد اظهار داشت: موساد اخیراً بر تحرکات پنهانی‌اش علیه حامیان بین‌المللی گروه الحشد الشعبی افزوده است چرا که نمی‌خواهد این گروه از حمایت بین‌المللی برخوردار باشد و علاوه بر آن این حمایت به ضرر رژیم صهیونیستی است که اخیراً به شکل غیر مستقیم به انتقاد از الحشد در محافل بین‌المللی می‌پردازد.

وی ادامه داد:‌ اطلاعات موجود حاکی از آن است که موساد به زودی و در آینده‌ای نزدیک هجمه‌هایش را علیه این گروه در محافل بین‌المللی افزایش دهد چرا که بیم آن دارد الحشد الشعبی بتواند حمایت کشورهایی که تأثیر مستقیمی بر اوضاع منطقه دارند را به دست آورد که این امر به نفع رژیم صهیونیستی نیست.

در همین راستا، «حسن عبدالهادی» عضو دفتر سیاسی گردان سیدالشهداء از شاخه‌های الحشد الشعبی گفت: این مساله در خصوص شیوه‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در قبال نمادها و شخصیت‌های مقاومت چیز جدیدی نیست و ما از این گونه رفتارها که از موساد سر می‌زند و هرلحظه قابل پیش‌بینی است، مطلع هستیم از این رو مقاومت نیز همواره هوشیار و آگاه است.

وی افزود: موساد بارها و بارها سعی کرده تا نمادهای مقاومت را ترور کند که از برجسته‌ترین‌های این شخصیت‌ها می‌توان از شهید عماد مغنیه نام برد که در سوریه ترور شد.

این مقام الحشد الشعبی عراق تأکید کرد: ما کاملا و با هوشیاری تمام آماده‌ایم تا در عراق از جان این دست شخصیت‌ها حمایت کنیم چرا که آنها (دشمنان) همواره با شیوه‌های رنگارنگی وارد عمل می‌شوند و برنامه‌های ویژه‌ای برای ترور شخصیت‌ها و تضعیف رهبری الحشد الشعبی دارند.