به گزارش پرس تيوي،استفان لندمن، نويسنده و مجري راديو، در گفتوگو با شبکه پرس تيوي گفت: "تنها در يک صورت امکان وقوع حادثه يازدهم سپتامبر وجود داشت و آن کارگذاشتن ديناميت درون ساختمانها بود تا به طور کامل فرو ريزد و همه اسناد و شواهد از محل دور نابود شدند تا هيچ کس عوامل دخيل در اين حادثه را شناسايي نکند."

لندمن همچنین گفت: " اسنادی در ساختمان شماره ۷ سازمان تجارت جهانی وجود داشت که بعد از ظهر روز حادثه انتقال یافت. شبکه بی‌بی‌سی همان روز گزارش داد ساختمان شماره ۷ سازمان تجارت جهانی ۲۶ دقیقه پیش از این حادثه فرو ریخت. درباره این موضوع چه فکر می‌کنید! آیا بوی فساد از این گزارش به مشام نمی‌رسد؟ "

در پی چند حمله از پیش برنامه‌ریزی‌شده که یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ در امریکا روی داد، نزدیک به ۳۰۰۰ نفر جان باختند.

این نویسنده امریکایی در ادامه تصریح کرد، هدفی که در پس این حملات هماهنگ‌شده وجود داشت، ایجاد هژمونی جدید امریکا در نظام بین الملل بود.

لندمن خاطر نشان کرد: و البته در پس همه این وقایع یک سازمانی افراطی به نام " پروژه قرن جدید امریکایی " وجود داشت که یک اتاق فکر وابسته به نومحافظه‌کاران است. آن‌ها سال‌ها پیش از حادثه یازدهم سپتامبر گزارشی را منتشر کردند و اساسا در آن گزارش گفتند که امریکا به تقویت توان دفاعی خود نیازمند است؛ ارتش خود را تقویت کند و سیاستی را بنیان نهد که تضمین‌کننده هژمونی جهانی بدون چالش این کشور باشد. اما تحقق این امر بدون کاتالیزوری چون دستور یک پرل هاربر دوم امکان پذیر نبود. امریکا پرل هاربر دوم خود را به دست آورد. "

به گفته مقامات امریکا، ۱۹ فرد متهم به عضویت در گروه القاعده، سپتامبر سال ۲۰۰۱ چهار فروند هواپیمای مسافربری را ربودند و در پی برخورد دو هواپیمای ربوده شده با برج‌های دو قلو سازمان تجارت جهانی در شهر نیویورک، همه مسافران هواپیما و کلیه کسانی که در ساختمان مشغول به کار بودند جان خود را از دست دادند.

یک هواپیمای ربوده‌شده دیگر نیز به دست ربایندگان به ساختمان پنتاگون در منطقه آرلینگتون ویرجینیا در نزدیکی واشنگتن، پایتخت امریکا، اصابت کرد.

اندکی پس از این حادثه که در دوران ریاست جمهوری جرج بوش اتفاق افتاد، امریکا مدعی شد، حملات یازدهم سپتامبر از سوی اعضای القاعده صورت گرفته و با این بهانه که رژیم طالبان در افغانستان عوامل القاعده را پناه داده­اند، به این کشور حمله کرد.

امریکا همچنین در سال ۲۰۰۳ به بهانه نابودی سلاح‌های کشتار جمعی متعلق به رژیم صدام حسین، به عراق حمله کرد و این کشور را به اشغال درآورد.

پس از جنگ عراق مشخص شد که در اين کشور هيچگونه سلاح کشتار جمعي وجود نداشته است و حتي امريکا و انگليس در زمان حمله به عراق از اين مطلب آگاهي کامل داشتهاند.