به گزارش فارس، شرکت فیلمسازی سیکستی فوت پروداکشنز که از بزرگترین شرکتهای فیلمسازی این کشور به حساب میآید، در تدارک تولید فیلم سه بعدی موج سواران توفان است.
این فیلم که با حضور بازیگران سینمای استرالیا و تعدادی از بهترین ورزشکاران موج‌سوار این کشور ساخته می‌شود، قصه‌ای اکشن و ماجراجویانه دارد.
«کریس نلیوس» و «جاستین مک‌میلان» کارگردانان «موج سواران توفان» هستند و قرار است آن را به سبک «سینما حقیقت» بسازند.
به این ترتیب، این درام پرحاشیه حال و هواینی مستندگونه خواهد داشت و بینندگان خود را به نمایش‌های یک سری صحنه‌های هیجان‌انگیز مستند‌وار خواهد برد.
خط اصلی قصه فیلم درباره گروهی جوان است که در نزدیکی دریا وارد یک ماجراجوی هیجان‌انگیز و پر رمز و راز می‌شوند.
بخش مهمی از قصه اختصاص به موج‌سواری خطرناک کاراکترهای قصه دارد که باید بر روی بزرگترین موج‌های دریایی جهان موج‌سواری کنند.
«راس کلارک جونز» موج‌سوار کهنه‌کار جهان با این پروژه همکاری نزدیکی دارد و نقش مهمی هم در قصه فیلم ایفا می‌کند.
نلیوس و مک‌میلان زمانی که قصد داشتند یک فیلم مستند در رابطه با عملیات موج‌سواری بر روی آب تهیه و تولید کنند، به فکر ساخت یک فیلم سینمایی داستانی هم براساس این موضوع افتادند.
فیلم مستند هم «موج سواران توفان» نام دارد و قرار است هر دو پروژه مستند و داستانی آنها همزمان با هم وارد مرحله تولید شوند.
نکته جالب این که مستند این دو فیلمساز هم پخش سینمایی خواهد داشت، ولی هنوز معلوم نیست این دو فیلم همزمان با هم به روی پرده سینماها خواهند رفت، یا زمان نمایش عمومیشان متفاوت خواهد بود.