به گزارش ايرنا، وي اين موضوع را ظهر پنجشنبه در ملاقات با هيات ۱۷نفره مديران حوزه هاي علميه استان تهران در سفارت جمهوري اسلامي ايران در دمشق بيان كرد.
موسوی افزود: از جمله کارهایی که باید انجام شود، شناخت نیازهای جهان اسلام، تاکید بر مشترکات میان مذاهب اسلامی، نقش حساس رسانه ها و استفاده بهینه از آن برای ترویج اصول دینی و آگاه سازی مردم است.
وی با اشاره به شکست دشمنان در زمینه ایجاد فتنه میان شیعه و سنی، بر لزوم ارتباط تنگاتنگ با نخبگان، شخصیت ها و روحانیون تاثیرگذار در کشورهای مختلف اسلامی به منظور مقابله با فتنه های دشمنان تاکید کرد.
موسوی شکست دشمنان در به سازش کشاندن سوریه، شکست های پی در پی آمریکا و غرب در منطقه و این مساله را که سوریه عامل تنگ شدن حلقه محاصره اسراییل است از مهم ترین دلایل هجمه کنونی علیه این کشور برشمرد.
وی گفت: هدف دیگر دشمن به شکست کشاندن خط مقاومت، سرنگونی نظام سوریه و جبران شکستشان در فلسطین، لبنان و ایران است.
به گفته موسوی، اصلاحات در سوریه نه بر اساس منویات دشمنان بلکه بر اساس خواست مردم و توسط ' بشار اسد ' رییس جمهوری سوریه انجام می شود.
هيات مزبور كه براي زيارت عتبات مقدسه و آشنايي با مراكز ديني و حوزه هاي علميه شيعه و سني و همچنين چند مركز مسيحي به سوريه سفر كرده است، عصر امروز براي ديداري چند روزه راهي لبنان مي شود.