روشها هیتلر برای مسحور کردن مردم+تصاویر
روزنامه انگلیسی "دیلی میرور" نوشت در تصاویر تازه منتشر شده، هیتلر با ژست های خاصی دیده می شود که در واقع، تمرین های او برای ارائۀ سخنرانی های پر شور و تأثیر گذار در برابر مردم است. این تصاویر از 90 سال پیش تاکنون دیده نشده است؛ زیرا هیتلر دستور پنهان کردن آن را داده بود.

 

هیتلر پس از آزاد شدن از زندان در سال 1924، و در حالی که 34 ساله بود، تصمیم گرفت که مهارت "سخنوری" را در خود پرورش بدهد. هدف هیتلر آن بود که طرفداران و هوادارانش را با سخنرانی های مسحور کننده تحت تأثیر قرار دهد و افکارش را به آن ها بقبولاند.

 

تصاویر نشان می دهد که هیتلر در خفا، با تغییر حرکت بدن خود تمرین می کرده، چهره خود را پیوسته به شکل های مختلف درمی آورده و دستانش را بالا و پایین می برده است تا خود را رهبری پر شور و سخنور نشان بدهد. 

 

آدولف هیتلر روز 2 آوریل 1889 در روستای کوچکی به نام برونو در شمال اتریش چشم به جهان گشود. پدرش در گمرک کار می کرد و مادرش از خانواده ای کشاورز بود.

 

هیتلر نوامبر 1923 در پی کودتایی ناکام، زندانی شد. او در دوران زندان، که تنها چند ماه به طول انجامید، نوشتن کتاب " نبرد من" را شروع کرد. این کتاب شامل اصول و مبانی جنبش نازیسم است و در سال 1927 نگارش آن به پایان رسید.