وحشت اسرائیل از اقدامات جدید ارتش لبنان
هرچند رژیم صهیونیستی به طور مکرر حاکمیت لبنان را از زمین و هوا و دریا نقض می کند ، این رژیم تاب تحمل چند برج دیده بانی را ندارد که ارتش لبنان در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی ساخته است.

شبکه المنار گزارش کرد که ساخت این برج ها موجب خشم رژیم اشغالگر شده و در دل شهرک نشینان وحشت ایجاد کرده است. آنها نگرانند که حزب الله لبنان از این برج ها استفاده کند.

کوبی کوهن یک شهرک نشین ساکن زرعیت گفت: این شوخی نیست، بلکه هشدار است. در اینجا نگرانی زیادی وجود دارد که قابل توصیف نیست.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش کرد، شهرک نشینان نگرانند که حزب الله کنترل این برج ها را به دست بگیرد و از آن برای حمله به شهرک های مرزی استفاده کند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ساخت این برج ها ضربه ای به تدابیری محسوب می شود که ارتش اشغالگر در مرزها ایجاد کرده است تا مانع دیده شدن این سوی مرز از داخل لبنان در برخی مناطق مرزی حساس شود.

این رسانه ها به نقل از منابعی در ارتش اسرائیل اعلام کردند ارتش در حال پیگیری و رصد عملیات احداث این برج ها و استفاده از آنها است.

شانزده سال از زمان بیرون راندن دشمن از جنوب لبنان و بقاع غربی گذشته است و وحشت صهیونیست ها از توانایی های لبنانی ها اعم از ارتش و مردم و مقاومت لبنان ادامه دارد.