گروه تروریستی تکفیری "داعش" پس از آنکه روز دوشنبه چندین عملیات تروریستی انتحاری در شهر های "جبله" و "طرطوس" در استان "لاذقیه" انجام داد، به شادی و توزیع شیرینی در مناطق تحت کنترل خود در حومه "دمشق" پرداخت.

روز دوشنبه هفت حمله تروریستی انتحاری در شهرای طرطوس و جبله در استان لاذقیه به وقوع پیوست و منجر به شهادت بیش از ۱۵۰ تن و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی دفاع شد.

گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این حملات را به عهده گرفت و به خاطر کشتار فجیعی که در این دو شهر به راه انداخت، به شادی و توزیع شیرینی در مناطق تحت کنترل خود در حومه دمشق پرداخت.

صبح روز گذشته عناصر این گروه تروریستی، به پاس این اقدامات غیر انسانی در کمپ "یرموک" در حومه شهر دمشق، که بیشتر پناهجویان فلسطینی را در خود جای داده است، شیرینی توزیع کردند.

حملات تروریستی انتحاری شهر طرطوس و جبله، چندین مکان عمومی در این دو شهر را هدف قرار داده بود و منجر به شهادت بیش از ۱۵۰ تن و مجروحیت حدود ۲۰۰ تن دیگر شد.

گروه تروریستی تکفیری داعش به دنبال این اقدام هولناک، تصاویر معدودی از چند نظامی سوری در فضای مجازی منتشر کرده و مدعی شده است که این افراد از شهدا و کشته شدگان این حملات تروریستی بوده اند.

داعش این اقدام را برای تطهیر چهره خود و منحرف ساختن افکار عمومی انجام داده است تا نشان دهد که هدف این اقدامات، نظامیان سوری بوده اند و نه مردم غیر نظامی.