نصرت الهی و روشنگری امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

سردار سرتیپ پاسدار مراد حسنی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین گفت: تفکر و خط امام راحل تا ابد زنده و جاوید است و این مهم با درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای تشکیل و انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار از اصولی خاصی برخوردار بوده است اظهار داشت: ایمان، تقوای الهی، مبارزه با استکبار و توجه به محرومان از جمله ویژگی های امام راحل بود.

وی اضافه کرد: توجه به مردم سالاری دینی از دیگر خصیصه های بارز امام خمینی (ره) بود و انقلاب اسلامی ایران نیز با تکیه و توجه به این اصل مهم به پیروزی رسید.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی نیروهای مردمی و انتظامی با ایستادگی در برابر دشمن بعثی ، عزت و سرافرازی نظام اسلامی را به ارمغان آوردند.

سردار سرتیپ پاسدار حسنی ادامه داد: ایران اسلامی قله های پیشرفت و اقتدار را یکی پس از دیگری فتح کرد و این مهم به برکت ایجاد روحیه خودباوری و در سایه رهبری امام خمینی (ره) محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی امروز در بسیاری از کشورهای جهان نهادینه شد و روح آزادیخواهی نیز به برکت وجود مقدس نظام اسلامی در بین سایر ملت ترویج یافته است.

وی ایجاد تفرقه و نفاق در بین امت اسلامی را از جمله دسایس سازمان دشمنان ذکر کرد و گفت: امام خمینی (ره) با اتحاد بین امت اسلامی این توطئه دشمنان را نقش برآب کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران تحفه و هدیه خداوند متعال به ملت سرافراز ایران اسلامی است که باید قدردان این نظام الهی باشیم.

Xq6FdcWt9Akw