یک کودک انگلیس به نام "عیسی دارِ" که در فیلم های تبلیغاتی گروه تروریستی داعش دیده شده بود، برای انجام عمل جراحی به صورت غیرقانونی از سوریه به سوئد منتقل شد.

این کودک 4 ساله انگلیسی که چهره اش در سراسر جهان شناخته شده است، به همراه مادر انگلیسی اش از رقه سوریه خارج شد.

 

این کودک داعشی در ماه فوریه (4 ماه پیش) در یک فیلم گروه تروریستی داعش ضامن نارنجک را کشید و یک خودرو را با 4 اسیر داخل آن منفجر کرد.

 

گزارشها حاکی از آن است که این کودک تا چند ماه بیمار بود و هفته گذشته یک عمل جراحی روی وی انجام شد. یک منبع آگاه نیز گفت مادر وی سوئد را انتخاب کرد زیرا پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش با یک مرد سوئدی ازدواج کرده بود. 

 

این دو عنصر داعشی باید برای رسیدن به سوئد باید 9 کشور ترکیه، یونان، بلغارستان، صربستان، مجارستان، اسلواکی، جمهوری چک، آلمان و دانمارک را پشت سر بگذارند. 

 

یک منبع آگاه به این مسئله در گفتگو با "روزنامه سان" اعلام کرد: مادر این کودک یک همسر سوئدی داشت. شاید او راه ارتباطی آنها به کشور سوئد باشد. ممکن است وی از یک هویت جعلی برای رسیدن به سوئد استفاده کرده باشد.

 

این کودک چندین بار در ویدئوهای گروه تروریستی داعش با تفنگ و لباس نظامی دیده شده است. مادر وی در سال 2012 از لندن گریخت و به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوست. وی با یک داعشی ازدواج کرد و این کودک را به دنیا آورد.

 

سفر غیرقانونی داعشیِ 4 ساله به سوئد برای معالجه!+ تصاویرسفر غیرقانونی داعشیِ 4 ساله به سوئد برای معالجه!+ تصاویر
سفر غیرقانونی داعشیِ 4 ساله به سوئد برای معالجه!+ تصاویر
سفر غیرقانونی داعشیِ 4 ساله به سوئد برای معالجه!+ تصاویر