آرزوی جالب اوباما برای دوران بازنشستگی!

روزنامه انگلیسی تایمز امروز (دوشنبه) با انتشار گزارشی نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در روزهای سخت حکمرانی خود در دوره نخست ریاست جمهوری‌اش، آرزو داشت که بازنشسته شود و در جزایر هاوایی مغازه ای برای فروش "پیراهن‌های سفید" دایر کند.

این روزنامه افزود: اوباما برنامه ریزی کرده بود که پیراهن هایش تنها به رنگ سفید و اندازه متوسط باشد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا که نمی خواهد در پایان دوران زمامداری خود دیگر مجبور به تصمیم گیری و انتخاب شود، در رویای خود برای فروش پیراهن تک رنگ و تک سایز برنامه ریزی کرده و به همین علت رنگ سفید و سایز متوسط را انتخاب کرده است.

روزنامه تایمز حکایت رویای اوباما را به "رام امانوئل" نسبت داده که در چهار سال نخست زمامداری رئیس جمهوری کنونی آمریکا ریاست کارکنان کاخ سفید را بر عهده داشت و اکنون به عنوان شهردار شیکاگو، بزرگ ترین شهر ایالت ساحلی ایلینوی در منطقه غرب میانه این کشور فعالیت می کند.

شهردار شیکاگو در این باره به یاد می آورد که در حضور دیگر افراد نیز با رئیس جمهوری کنونی آمریکا در این باره صحبت می کرد و به گونه‌ای که دیگران متوجه نمی شدند و یکی از آنها می گفت، "سفید" و دیگری نیز پاسخ می داد "سایز متوسط"!.

این روزنامه انگلیسی در پایان به این نتیجه رسیده که شاید اوباما در دوران بازنشستگی رویایی خود، از آرامش بیشتری برخوردار باشد چرا که در مغازه فروش پیراهن سفید سایز متوسط مجبور نیست تصمیم گیری و انتخاب کند؛ اما وی حتی یک پیراهن را نیز نمی تواند در آمریکا به فروش برساند، زیرا در این کشور همه سایز بزرگ می پوشند!.