کپی سخنرانی همسر ترامپ از همسر اوباما

 در حالی که با شروع کنوانسیون ملی جمهوریخواهان، افراد مختلفی در این نشست سخنرانی می‌کنند، اظهارات همسر نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات 2016 آمریکا، جنجال بپا کرده است.

در ادامه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایستگاه پایانی انتخابات مقدماتی برای حضور نامزدها در انتخابات سراسری، حضور آنها در نشست کنوانسیون ملی احزاب جمهوریخواه و دموکرات است.

نشست کنوانسیون ملی جمهوریخواهان، از روز گذشته در شهر «کلیولند» ایالت اوهایو آغاز شده است و قرار است چند روز بعد هم کنوانسیون ملی دموکرات‌ها برگزار شود.

شب گذشته، «ملانیا ترامپ» همسر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نشست کنوانسیون ملی حضور یافت و سخنرانی کرد.

همسر سوم ترامپ حضور کم رنگی در مبارزات انتخاباتی همسرش داشته است و حتی در روز اعلام نامزد پست معاونت ریاست جمهوری از سوی شوهرش در کنار او نبود و تنها دختران و پسرانش در کنار پدر بودند.

ملانیا ترامپ حالا در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان حضور یافته و در برای مخاطبان جمهوریخواه سخنرانی کرده چرا که او در صورت پیروزی شوهرش، «بانوی اول» آمریکا می‌شود.

سخنرانی مانکن سابق اسلوونیایی در این نشست با کپی کردن بخشی از این سخنرانی از اظهارات سال 2008 «میشل اوباما» در نشست کنوانسیون ملی دموکرات‌ها، جنجال بپا کرده است.

خانم ترامپ در بخشی از سخنرانی دیشب که درباره مبارزه برای حصول موفقیت، خوشبختی خانواده‌ها و کودکان در آمریکا حرف می‌زد، دقیقا اظهارات همسر رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا را تکرار کرد.

رسانه‌های مختلف آمریکایی این بخش از سخنان خانم ترامپ و کپی کردن او از اظهارات هشت سال قبل خانم اوباما را به طور گسترده‌ای بازنشر داده‌اند.