در حالی که جب بوش مخالفت قاطعانه خود را با نامزدی دونالد ترامپ اعلام کرده است، پسر او «جرج پی بوش» از جمهوری خواهان خواست از ترامپ حمایت کنند.

 

جرج پی بوش، بزرگترین فرزند جب بوش و برادرزاده جرج دبلیو بوش رئیس جمهور پیشین آمریکاست. او در حال حاضر به عنوان کمیسر اداره عمومی زمین تگزاس فعالیت می کند.

 

او با جدایی از کمپین «ترامپ هرگز»، که از سوی پدرش به راه افتاده است، به حمایت از نامزد جمهوری خواهان پرداخت. او در حالی حمایت خود از این نامزد جمهوری خواه را اعلام کرده است که ترامپ در انتخابات اولیه جمهوری خواهان به شدت جب بوش، که در آن زمان رقیب وی بود، را به تمسخر گرفت.

 

جرج پی بوش در نشست عده ای از فعالان حزب جمهوری خواه در تگزاس اظهار کرد اکنون زمان آن فرا رسیده است که تمامی جمهوری خواهان با هم متحد شوند و حمایت خود را از ترامپ اعلام کنند. وی افزود: نباید اجازه دهیم کلینتون در انتخابات پیروز شود.

 

جرج بوش پدر و جرج بوش پسر، دو رئیس جمهور پیشین آمریکا، از حمایت ترامپ خودداری کرده اند. همچنین آنها در گردهمایی ملی جمهوری خواهان در کلیولند برای اعلام رسمی نامزدی ترامپ شرکت نکردند.

 

جب بوش، برادر کوچک جرج دبلیو بوش، نیز پیشتر مخالفت قاطعانه خود با ترامپ را اعلام کرده بود. او گفت هرگز به نامزد جمهوری خواهان رأی نخواهد داد.