مردم آمریکا به ترامپ و کلینتون اعتماد ندارند

در حالی‌که اعتماد دموکرات‌های آمریکا به «هیلاری کلینتون» نامزد خود در رقابت‌های ریاست جمهوری نسبت به هواداران جمهوریخواه به «دونالد ترامپ» بیشتر است، با این وجود بیشتر اهالی این کشور نه به ترامپ و نه به کلینتون اعتماد دارند.

موسسه راسموسن در 11 اوت تا 14 اوت 2016 نظر سنجی را باشرکت 1000 نفر از اهالی آمریکا انجام داد و در آن مشخص گردید اکثر شرکت کنندگان به هیچ کدام از این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتمادی ندارند. درصد خطای این نظرسنجی سه درصد بود.

در نظرسنجی دیگری، حدود شصت درصد رای دهندگان آمریکایی اعلام کردند که هم کلینتون و هم ترامپ در اظهارات و وعده هایشان به مردم آمریکا صادق نبوده اند.

 بنابراین گزارش، این نظرسنجی که توسط «فاکس نیوز» انجام شده نشان می‌دهد شصت و یک درصد از مردم آمریکا بر این باورند هیلاری کلینتون فردی متقلب و دو رو است. همچنین شصت و دو درصد  رای دهندگان آمریکایی، دونالد ترامپ را فردی صادق و راستگو نمی‌دانند.

کارشناسان انتخاباتی همچنین یکی از دلایل کاهش ترامپ را انتقاد شدید او از سخنان پدر یک سرباز مسلمان کشته شده آمریکایی در گردهمایی ملی حزب دموکرات عنوان کرده‌اند.