«عبدالرحیم الزیدی»، فرمانده نظامی یمن اظهار داشت: نیروهای ویژه یمنی پادگان سعودی در منطقه خمیس مشیط در عسیر را برای دومین بار طی روزهای اخیر با موشک زدند.

وی افزود: یک فروند موشک قاهر 1 بزرگ‌ترین پایگاه نظامی در جنوب عربستان را هدف گرفت، پایگاهی هوایی که ارتش سعودی طی یک سال و نیم گذشته تاکنون از آنجا جنگنده‌های خود را برای بمباران یمن فرستاده است.

این منبع یمنی تاکید کرد: در پی حمله موشکی رزمندگان یمنی، جنگنده‌های سعودی 4 بار استان صنعا را بمباران کرده و پنج غیرنظامی را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر «علی المستود»، یکی از فرماندهان ارتش یمن تاکید کرد: در حمله ارتش یمن به تروریست‌ها در شهر نهم در شمال شرق استان صنعا دستکم 45 تن از تروریست‌ها کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

وی افزود: بیشتر قربانیان وابسته به نیروهای ائتلاف سعودی بوده و بقیه از شبه نظامیان طرفدار منصور هادی بودند و زخمی‌ها نیز که اغلب آنها از سرکرده‌های تروریست‌ها بودند به بیمارستان‌هایی در داخل خاک عربستان منتقل شدند.

از سوی دیگر نیروی هوایی عربستان محله‌های مسکونی نهم را با بمب‌های حاوی مواد منفجره قوی هدف گرفت.

فرمانده یمنی تاکید کرد: جنگنده‌های سعودی 2 بار منطقه مسوره در نهم را بمباران کرده و یک خانه را کاملا با خاک یکسان کردند و در نتیجه این حملات که با بمب‌های بسیار قوی انجام گرفت انفجار شدیدی در این منطقه روی داد.

یکی از مناطق مشرف به معادی و منطقه دجرین هم هدف حملات هوایی هواپیماهای سعودی قرار گرفت.

شهر نهم از ماه‌ها پیش شاهد شدیدترین درگیری بین رزمندگان یمنی با تروریست‌هاست و در مدت اخیر عربستان مناطق پراکنده در آنجا را هدف صدها بار حمله هوایی قرار داده است.