ارتباط مشاور ارشد کلینتون با عربستان و اخوان‌المسلمین

 پایگاه خبری هیل روز سه‌شنبه با ارائه مستنداتی مدعی شد «هما عابدین» دستیار ارشد «هیلاری کلینتون»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با حزب «اخوان‌المسلین» مصر و عربستان سعودی پیوندهای نزدیک خانوادگی و کاری دارد.

«هما عابدین»، 40 ساله، از دستیاران قدیمی «هیلاری کلینتون»، در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا و مسلمان است و از پدری هندی و مادری پاکستانی متولد شده، و در حال حاضر معاون ستاد انتخاباتی خانم کلینتون است.

براین اساس، هما عابدین بین سالهای 1995 تا 2008 با «مجله امور اقلیت مسلمانان» که مدعی نقش دولت آمریکا در حملات 11 سپتامبر سال 2001 است، به عنوان ویراستار همکاری داشته است.

مادر هما عابدین به نام «صلاحه عابدین»، عضو هیئت رئیسه «شورای اسلامی و بین‌المللی دعوت و کمک» است.  ریاست این گروه را «یوسف القرضاوی»، از طرفداران اخوان‌المسلمین به عهده دارد.

پایگاه‌های خبری حامی هیلاری کلینتون، ادعاهای ارتباطات نزدیک خانوادگی و کاری هما عابدین با حزب اخوان‌المسلمین را رد کرده و پایگاه های حامی دونالد ترامپ را که چنین مطالبی را منتشر می‌کنند، به «توهم توطئه» متهم کرده‌اند.  

از طرف دیگر، پدر هما عابدین، از بنیان‌گذاران «موسسه امور مسلمانان اقلیت» در عربستان و «اتحادیه جهانی مسلمانان» است.

هیل از قول «اندرو مک‌کارتی»، یکی از دادستان‌های اسبق فدرال نوشته «اتحادیه جهانی مسلمانان» یکی از مهم‌ترین سازمان‌های اخوان‌المسلمین در جهان است. دبیر کل قبلی این سازمان به نام «عمر نصیف»، بنیان‌گذار «Rabita Trust» است که به خاطر حمایتش از القاعده جزء سازمان‌های تروریستی است.