«ابوبکر البغدادی» اخراج تروریست های داعش را آغاز کرد

 منابع محلی در استان نینوا - عراق از اقدام ضربتی و بی سابقه «ابوبکر البغدادی» در اخراج برخی عناصر داعش خبر دادند.

به گفته این منابع خبری در پی خیانت ها، توطئه و فرار عناصر داعش از مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی، خلیفه خودخوانده داعش پروژه اخراج بی سابقه عناصر خود را کلید زد.

این منابع خبری مدعی شدند: ابوبکر البغدادی اغلب فرماندهان عراقی خود را در موصل و دیگر مناطق تحت اشغال داعش، از کار برکنار و تروریست های خارجی، همچون تروریست های اروپایی و برخی کشور های عربی را به جای آنان گمارده است.

در ادامه گزارش این منابع محلی، سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش، در اقدام دیگری، برای جلوگیری از هرگونه کودتا و نیز درز اخبار سری این گروه تروریستی، تمام عناصر عراقی خود را که یکی از اعضای خانواده آنان در سازمان بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) فعال است، اخراج نموده است.

شایان ذکر است، این اقدام البغدادی در پی آن صورت گرفت که اوائل ماه جاری میلادی، تعدادی از فرماندهان داعش در مناطق جنوب غربی شهر کرکوک، حمایت خود را از «ایمن الظواهری» رهبر گروه تروریستی القاعده اعلام و بر ضد ابوبکر البغدادی کودتا نمودند.

منابع آگاه امنیتی در عراق می گویند: این کودتا و جدایی تعدادی از عناصر کلیدی داعش از این گروه تروریستی و پیوستن آنان به گروه تروریستی القاعده، ضربه اساسی ای به این گروه تروریستی وارد آورده و تنش ها و درگیری های داخلی در درون داعش را موجب شده است.