گروه تروریستی داعش در پیامی به نیروهای خود ضمن اعتراف به شکست های اخیر خود در سوریه، عراق و لیبی آن را امتحانی الهی برای مومنان برشمرد.

 

داعش در این بیانیه خطاب به نیروهایش به برخی آیات و احادیث استناد کرده و آنان را به صبر فراخوانده و آن را موجب شناسایی منافقان اعلام کرده است.

این گروه همچنین در پی متحمل شدن خسارت های سنگین در جرابلس و سایر مناطق سوریه در بیانیه خود با استناد به یکی از احادیث پیامبر، اعلام کرد که پاداش بزرگ در برابر مصیبت بزرگ است.

داعش در بیانیه مزبور با اشاره به مصیبت هایی که پیامبران الهی مثل یوسف وایوب و سایرین متحمل شدند و صبر در برابر آن، اعلام کرد که مومنان صادق در صف اول قرار دارند وهرچه بیشتر مبتلا شوند یقین وپایداری آنها زیاد تر می شود.

گروه داعش با تشبیه وعده های تکراری خود به فتح رم و جزیره العرب به وعده های پیامبر اسلام به صحابه، بار دیگر بر صبر اعضای خود در مقابل همه شکست هایی که متحمل شده اند، تاکید کرده و آنها را به یقین بر محقق شدن احادیث در مورد جنگ های جزیره العرب، جنگ با ایرانی ها، رومی ها و جنگ با دجال، فراخوانده و تاکید کرده است که پیروزی با آنها خواهد بود.

منبع: تسنیم