زینت ابراهیم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که هم اکنون هر دوی آنها در بند ارتش این کشور به سر می برند، اخیرا نامه ای را خطاب به مسلمانان نیجریه نوشته است.

بر اساس این گزارش، در این نامه آمده است: خدا را شاکر و سپاسگزارم که مرا شاگرد بنده صالح خود (ابراهیم زکزاکی) قرار داده است؛ خداوند بر اجرش در این دنیا و آخرت بیفزاید.

وی همچنین تصریح کرده است: من هر روز که به شیخ زکزاکی می نگرم، اشک می ریزم. دشمنان و ستمکاران به او آسیب های فراوانی رساندند. به او اهانت کردند. دوستدارانش اعم از زن و مرد و پیر و جوان را به خاک و خون کشاندند.

همسر شیخ زکزاکی همچنین عنوان کرده است: در حال حاضر شیخ زکزاکی شرایط مناسبی ندارد؛ یکی از چشمان او نابینا و چشم دیگرش کم‌ سو شده است. دست چپ وی نیز به شدت آسیب دیده و وضعیت عادی ندارد.

زینت ابراهیم در ادامه نامه خود به مسلمانان نیجریه آورده است: همه اهانت هایی که نسبت به شیخ زکزاکی روا داشته شده است تنها به خاطر پافشاری وی بر شعار «لااله الا الله» است.

همسر شیخ زکزاکی می افزاید: شیخ زکزاکی همچنان بر باور خود استوار است و اندکی عقب نمی نشیند. تمامی آسیب هایی که به وی زدند موجب افزایش ایمان او شده است.