ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی وارد کرد.

به گزارش این شبکه،جنگنده های متجاوز سعودی به هدف قرار دادن مناطق مسکونی و عمومی در یمن ادامه می دهند. جنگنده های سعودی به مدرسه ای در استان صعده در شمال یمن حمله کردند. نیروهای مشترک یمنی نیز با حمله مزدوران سعودی به منطقه الصرواح در استان مارب مقابله و تلفات سنگینی به این مزدوران وارد کردند.

احمد عبدالله گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: مناطق مختلف یمن شاهد حملات مستمر جنگنده های سعودی است. این حملات از هجده ماه پیش به صورت بی امان علیه مناطق مسکونی و غیرنظامی این کشور ادامه دارد. جنگنده های سعودی به مدرسه ای در شهر سحار در استان صعده حمله کردند. همچنین مناطقی از استان تعز هدف این حملات قرار گرفت.

حمله جنگنده های سعودی به این مناطق خسارات مادی سنگینی برجا گذاشت. جنگنده های سعودی دو بار منطقه المبلغه را در شهر عسیلان در استان الشبوه هدف قرار دادند. حملات مستمر جنگنده های سعودی مانع از برگزاری رژه نیروهای یمنی در استان عمران نشد.

در این رژه یگان های مختلف نظامی ارتش یمن شرکت و آمادگی خود را برای ادامه مقابله با نیروهای متجاوز اعلام کردند. در عرصه تحولات میدانی نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در چارچوب مبارزه مستمر با متجاوزان و مزدوران سعودی با حمله جدید مزدوران سعودی به شرق منطقه الصرواح در استان مارب مقابله کردند.

تصاویری که وزارت دفاع یمن منتشر کرده بیانگر شدید بودن درگیری ها در این منطقه است. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در این درگیری ها از سلاح سبک و متوسط استفاده کردند و توانستند تلفاتی را به مزدوران سعودی وارد کنند. نیروهای یمنی بر آمادگی کامل خود برای مقابله مستمر با متجاوزان سعودی تا رسیدن به پیروزی نهایی و بیرون راندن متجاوزان از کشور تاکید کردند.

یکی از نیروهای ارتش یمن گفت: در حال حاضر در شهر الصرواح حضور داریم و درسی فراموش نشدنی به مزدوران و رژیم آل سعود می دهیم.