رقابت ترامپ و کلینتون سابقه 150 ساله دارد

 کتابی قدیمی از یک نویسنده گمنام پیدا شده که سال 1875 به رشته تحریر درآمد و "ترامپ پیر" نام داشت. داستان پیرامون زندگی معمولی و خالی از هیجان فردی به نام ترامپ می‌چرخد که رقیبی به نام "کلینتون" دارد.

 

نشریه نیویورکر بخشی از این کتاب را منتشر کرده است. شخصیت‌های اصلی داستان "ترامپلی ویلز" –به اختصار ترامپ – و "دویت کلینتون" نام دارند. ترامپ زندگی نسبتا مرفهی دارد و در یک بانک کار می‌کند. او حتی زنی را از غرق شدن نجات داده است، اقدامی شبیه به آنچه از "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک چهره قهرمانانه ساخته است. در دوره ویکتوریا اغلب خوانندگان از داستان‌های تو در تو فراری بودند و انتظار هیجان زیادی را از کتاب‌ها نداشتند. داستان "ترامپ پیر" یک نمونه خوب برای این سبک نویسندگی است.
در این داستان، ترامپ اغلب کارهایی انجام می‌دهد که کلینتون از انها نفرت دارد. در بخشی از کتاب کلینتون تهدید می‌کند اگر ترامپ تغییری در اعمال خود بوجود نیاورد، بطری نوشابه را بر سرش خرد می‌کند!

 

نویسنده کتاب "جرج کالسون" از بالتیمور ایالت مریلند بود و "ترامپ پیر" یکی از محبوب‌ترین آثار وی در 150 سال پیش به حساب می‌آمد.