مزدوری برای عربستان و آمریکا چیزی جز زیان به همراه ندارد

  سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل انصارالله یمن، تاکید کرد مزدوری رژیم سعودی و آمریکا چیزی جز زیان به همراه نخواهد داشت. 

 

وی که به مناسبت فرارسیدن سال قمری جدید سخن می‌گفت تاکید کرد: امت اسلامی و ملت مسلمان یمن در مرحله بسیار مهمی قرار دارند. 

 

دبیرکل انصارالله افزود: امروز در کشور ما شاهد آن هستیم که بسیاری خود را به بندگی بندگان در آورده‌اند، این‌ها مزدور، منافق و خائن به کشور و ملتشان هستند و خود را به بندگی رژیم سعودی و رژیم حاکم بر امارات در می‌آورند. امروز در اینجا و از طریق بصیرت قرآنی که ایجاد شده است از همه اقشار و همه مردمانی که ترجیح داده‌اند خود را برده اینان کنند می‌پرسیم که با این کار چه به دست آورده‌اید؟ به برخی کسان که در جنوب یمن هستند می‌گوییم که چه چیزی به دست آورده‌اید؟ در ‌‌نهایت چه چیزی نصیبتان خواهد شد؟ 

 

سید عبدالملک بدرالدین افزود: امروز این اربابان شما هستند که تمامی تاسیسات مهم در جنوب را در اختیار دارند و فرودگاه‌ها و بنادر در کنترل آنهاست. هیچ مدیر امنیتی انتخاب نمی‌شود مگر با تایید و رضایت آن‌ها، هیچ تصمیمی اتخاذ نمی‌شود مگر آنکه نخست به آن‌ها ارائه می‌شود. شمایی که در جنبش جنوب هستید آیا چنین نقشی را برای خود می‌پسندید؟ 

 

وی در ادامه گفت: برخی به خاطر آنکه از هواداران مارکسیسم و کمونیسم بوده‌اند سال‌های سال ضدامپریالیسم آمریکا سخن می‌گفتند، اما امروز حتی یک کلمه نیز ضد آمریکا حرف نمی‌زنند. 
دبیر کل انصارالله یمن اضافه کرد: امروز آزادی از شما سلب شده است، حق تصمیم‌گیری از شما سلب شده است. شما در حال حاضر تحت اشغال قرار دارید حتی اگر این اشغالگری را بستایید و از آن تعریف و تمجید کنید. 

 

سید عبدالملک بدرالدین تاکید کرد: امروز وضع برخی از مسئولان در جنوب هیچ تفاوتی با وضع سلاطینی که در زمان اشغال انگلیس حکمرانی می‌کردند ندارد. 

 

وی در ادامه اظهار داشت:‌ا ی کسانی که این اشغالگری بیگانگان و این سلطه اجانب را می‌پذیرید بدانید که تاریخ هرگز به سود شما قضاوت نخواهد کرد. شما قراردادهای ظالمانه‌ای را امضا می‌کنید که زمین‌های شما را با بهایی اندک و تحت عنوان اجاره از دست شما بیرون می‌آورد. این‌ها اجاره نیست بلکه اشغال است همچنان که در جزیره سقطری این مساله رخ داد. شما امروز دارید قراردادهایی را امضا می‌کنید که در واقع قرارداد فروش سرزمینتان است. برخی خود را نابغه می‌پندارند، اما موفق شدن در این کار‌ها نبوغ محسوب نمی‌شود. اینکه خودت، سرزمینت و ثروتت را بفروشی که نبوغ نیست. به خدا قسم، آن مبالغی که به شما می‌دهند به هیچ وجه با آن ثروت‌هایی که از شما می‌برند قابل مقایسه نیست. 

 

دبیرکل انصارالله یمن افزود: آن پولی که به شما می‌دهند بسیار اندک است اما آن ثروت‌هایی نهفته در دل خاک حضرموت و شبوه که از شما می‌برند بسیار زیاد است. اگر شما آزاده باشید می‌توانید این ثروت‌ها را به دست آورید. این امکان وجود دارد که آزاده باشید و به همراه دیگر هموطنانتان از این ثروت‌ها و امتیازات بهره ببرید. 

 

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه اظهاراتش خطاب به مزدوران گفت: آمریکا نیازمند مداخله و تقسیم نقش‌ها میان رقباست. آیا انتظار دارید آن‌ها با کسی که خدمات بیشتری به شما ارائه می‌کند به رقابت بپردازند؟ میان سعودی و امارات بر سر بنادر شما رقابت وجود دارد. برای چه به حساب‌های خودتان به درستی رسیدگی نمی‌کنید. حتی جدای از اصول و اخلاق، بر اساس حساب دنیوی نیز شما زیان کرده‌اید. بر اساس حساب منافع و طمع ورزی‌‌هایتان نیز شما زیان کرده‌اید. بر اساس دین، اصول اخلاقی و انسانیت شما سودی نبرده‌اید. بر اساس حساب دنیوی و منافع مادی و طمع ورزی‌ها نیز شما سودی نبرده‌اید و چیزهای زیادی از دست داده‌اید و در مقابل آن مال اندکی به دست آورده‌اید. معامله‌ای بی‌سود داشته‌اید. 

 

وی در ادامه تاکید کرد: سعودی به مناطق شرقی یمن چشم طمع دوخته است آمریکا نیز همین طور. سعودی در جلوگیری از استخراج نفت در استان جوف نقش عمده‌ای داشته است. طمع ورزان می‌توانند حتی به حساب دنیوی و به حساب سود و منفعت به شیوه‌ای صحیح بیاندیشند. 

 

دبیر کل انصارالله یمن اظهار داشت: برخی به لحاظ انسانیت ورشکسته هستند، این‌ها از نفسی پست برخوردارند. آن‌ها به خود، ملت و جامعه‌شان اعتماد ندارند. آن‌ها تصور می‌کنند از ملت یمن هیچ کاری جز ایفای این نقش بر نمی‌آید. ما دلمان به حال شما می‌سوزد، دلمان از این می‌سوزد که شما پذیرفته‌اید که تمام دست آوردتان این باشد که گوش به فرمان سعودی‌ها باشید سعودی‌هایی که خودشان از آمریکا دستور می‌گیرند یا گوش به فرمان اماراتی‌ها باشید اماراتی‌هایی که خودشان منتظر دستور از آمریکا هستند. شما هیچ توجهی به هویتتان ندارید. برخی از شما رژیم آل سعود را به اندازه‌ای می‌ستایند که خود ملت سعودی، رژیم آل سعود را این قدر مورد تعریف و تمجید قرار نمی‌دهند. 

 

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه گفت: به خدا قسم برخی هستند که اگر سعودی و آمریکا پدر، مادر و برادرشان را بکشد این اقدام ذره‌ای از وجدان آن‌ها را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. 

 

وی گفت: اکثریت مطلق مردم با اینکه اموال کمی داشتند آمدند و به بانک مرکزی کمک کردند. ما شاهد آن بودیم که برخی بازرگانان شرافتمند آمدند و اموال خود را در بانک مرکزی سپرده گذاری کردند. ما همانگونه که از تلویزیون مشاهده کردیم، دیدیم که ملت یمن ملتی بخشنده، کریم و سخاوتمند است. 

 

خانواده‌های بزرگی هستند که بیشتر مردان خود را تقدیم کرده‌اند. با این حال همچنان صبور و سرافراز و ثابت هستند و با وجود تمامی مشکلات ذره‌ای از عزم و اراده آن‌ها کاسته نشده است. آن‌ها در نبرد بسیار صبور هستند و در زمان مواجه بسیار صادق‌اند همچنان که پدرانشان و گذشته گانشان در نبرد با شاخ شیطان اینگونه بودند. 

 

دبیرکل انصارالله یمن خاطرنشان کرد: وضع مزدوران در هر جریان و لباسی که باشند عجیب است، پاداشی که آمریکا در برابر مزدوری به مزدوران خود می‌دهد این است که آن‌ها را بیشتر غارت می‌کند. هرچه که مزدوران، خوش خدمتی بیشتری می‌کنند آمریکا آن‌ها را بیشتر می‌چاپد و آن‌ها را بیشتر تحت سیطره خود قرار می‌دهد. وضع امارات و سعودی در این زمینه مشابه است. 

 

سید عبدالملک بدرالدین در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: قانونی که در آمریکا به تصویب رسید (قانون جاستا) قانون بدی است که برای همه کشورهای اسلامی خطرناک است، اما زیان آن برای مزدوران آمریکا بیشتر است. 

 

وی افزود: با وجود تمام خوش خدمتی‌هایی که مزدوران می‌کنند آمریکا به آن‌ها اینگونه پاسخ می‌دهد، بنابر این حساب و کتابتان را مورد بازنگری قرار دهید. 

 

دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: من به ملت یمن می‌گویم ما امروز ثابت قدم هستیم. ما اهل صبر، همبستگی، همکاری، اتحاد و تلاش هستیم.