سایت منامه پست روز شنبه به نقل از شیخ علی کربابادی تأکید کرد: نظام حاکم آل خلیفه در بحرین به دستور حکومت آل سعود به سرکوب عزاداران حسینی می پردازد. حکومت عربستان سعودی در همه جای جهان به افراطی گری معروف و شهره است.

شیخ کربابادی افزود: حکومت آل سعود در عربستان شیعیان را تکفیر می کند و آنها را خوارج زمان می نامد و در خود عربستان از برگزاری مراسم عاشورا جلوگیری می کند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: حکومت حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین، مردم عزادار بحرین را از نصب پرچم و پارچۀ های سیاه عزاداری بر روی در و دیوار خانه ها و کوچه های مناطق سکونت آنان منع می کند و مداحان و سخنرانان را به علت تببین تاریخ عاشورا به مراکز امنیتی احضار و بازجویی می کند. 

همدردی حکومت آل خلیفه با اسراییل در مرگ پرز

کربابادی ابراز همدردی حکومت آل خلیفه با رژیم صهیونیستی به علت مرگ شیمون پرز، رییس پیشین این رژیم را محکوم کرد و افزود: پیام تسلیت وزیر امور خارجه بحرین به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشان می دهد که حکومت آل خلیفه با این رژیم غاصب روابط عادی دارد و رژیم اسراییل را به رسمتی می شناسد.

وی گفت: مردم بحرین با "اسرائیل" دشمن هستند و از ملت فلسطین برای بازیابی حقوق خود حمایت می کنند و با آواره کردن فلسطینی ها و اسکان صهیونیست ها به جای آنها کاملاً مخالفند.

کربابادی تصریح کرد: "صلاح البندر" مشاور وقت وزیر امور دولت بحرین در گزارشی اعلام کرد که نظام آل خلیفه با الگوگیری از اسرائیل شروع به اسکان اتباع دیگر کشورها به جای مردم بحرین کرده است.

گزارش 240 صفحه ای صلاح بندر سپتامبر 2006 منتشر شد که نظام آل خلیفه پس از انتشار این گزارش وی را به انگلیس تبعید کرد. 

دیدار پادشاه بحرین و خاخام صهیونیست لِوی شِمتوف در واشنگتن

لوی شمتوف و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل