جف سشنز ترامپ را برای دومین مناظره ریاست‌جمهوری آماده می‌کند

 به نقل از وبسایت «اِی‌اِل»، «جف سشنز،» سناتور ایالت «آلاباما» و از طرفداران پروپاقرص «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، قصد دارد وی را برای دومین مناظره ریاست‌جمهوری آماده کند. 

 

این در حالی است که این روزها، بیشتر اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا ترامپ را بدلیل رسوایی اخیرش به شدت محکوم می‌کنند. در یک ویدئوی تازه افشا شده از سوی واشینگتن پست، نامزد جمهوری خواهان در سال 2005 در اظهاراتی  زشت و قبیحانه درخصوص زنان گفت: «وقتی شما یک ستاره باشید، هر کاری که بخواهید می توانید با زنان انجام دهید. آنها این اجازه را به شما می‌دهند.» وی همچنین از تلاش برای برقراری ارتباط با یک زن متاهل گفت و به ارتباط نامشروع خود با زنان و دختران افتخار کرد. وی گفت او به صورت خودکار جذب زنان زیبا می شود و میل دارد با آن‌ها رابطه برقرار کند. 

 

بسیاری از چهره‌های شاخص حزب جمهوری‌خواه از جمله «جب بوش،» نامزد انصرافی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و فرماندار سابق ایالت فلوریدا، «میت رامنی،» فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 آمریکا و همچنین «جان مک‌کین،» سناتور ایالت آریزونا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2008 آمریکا، اظهارات سخیف ترامپ را محکوم کردند. از سوی دیگر، «پال رایان،» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، دعوت خود را از نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان برای شرکت در یک رویداد از پیش برنامه‌ریزی شده در ایالت «ویسکانسین» پس گرفت. 

 

این در حالی است که سشنز روز جمعه، حمایت خود را از ترامپ اعلام کرد. وی قرار است ریاست کمیته مشورتی امنیت ملی نامزد جمهوری‌خواهان را بر عهده داشته باشد.