حمله تند ترامپ به رهبران ارشد حزب جمهوری‎خواه

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریک به رهبران این حزب که حمایت خود را از او در پی افشای سخنان رکیکش درباره زنان پس گرفته اند، حمله کرد.

 

ترامپ روز سه شنبه در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر به رهبران حزب جمهوریخواه حمله کرد و از آنها به دلیل آن که وی را رها کرده اند، انتقاد کرد و نوشت «رهبر ضعیف و بی تاثیر ما، پل رایان، یک تله کنفرانس بد داشت که در آن، اعضا به بی وفایی وی حمله کردند.»

 

او همچنین مدعی شد طبق خیلی از نظرسنجی ها به رغم اینکه مناظره دوم در برابر هیلاری کلینتون را برد، ادامه عملکرد خوب زمانی که پل رایان و دیگران هیچ حمایتی نکنند دشوار خواهد بود.

 

دونالد ترامپ نوشته است جمهوریخواهان بی وفا خیلی سخت‌تر از هیلاری کلینتون هستند. او نوشته: «آنها بلد نیستند که پیروز شوند، من به آنها یاد می دهم.»

 

 او همچنین به جان مک‌کین سناتور سرشناس از ایالت آریزونا حمله کرد و نوشت زمانی که او می خواست در آریزونا رقابت کند، از ترامپ خواست او را حمایت کند و او نیز چنین کرد.

 

ترامپ اما در توییتی دیگر از حذف حمایت جمهوریخواهان از خود استقبال کرده و نوشته است: «خیلی خوب است که غل و زنجیر ها از من جدا شتند. حالا می توانم برای آمریکا آنطور که می خواهم بجنگم.»