«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا به زنانی که او را متهم کرده بودند که با آن ها رابطه جنسی اجباری برقرار کرده است توهین کرد و این گونه اتهامات را وحشتناک، بیمار‌گونه و ساختگی نامید و گفت دو نفر از این زنان اصلا جذاب نیستند که بخواهند توجه او را جلب کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان که ترامپ در مورد این اتهامات صحبت می کرد هواداران او تجمع کردند تا او را در گردهمایی کمپین تبلیغاتی اش ببینند و در حمایت از او و سخنانش علیه زنان وی را همراهی کنند.

سه هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است و روز به روز به تعداد زنانی که ترامپ را به تجاوز و رابطه جنسی اجباری با خود محکوم می کنند افزوده می شود. این حوادث دقیقا از لحظه ای آغاز شد که یک فایل ویدئویی از نامزد جمهوریخواه انتخابات در فضای مجازی پخش شد. وی در این ویدئو از الفاظ رکیک علیه زنان آمریکایی استفاده کرده بود.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا با حضور در کمپین انتخاباتی «هیلاری کلینتون» در کلیولند ترامپ را به باد تمسخر گرفت و مدعی شد که همه دنیا دست به دست هم داده اند تا با ترامپ مبارزه کنند و جمهوریخواهان را به دلیل رفتار سوء ترامپ علیه زنان مورد شماتت قرار دهند.

اوباما در مورد ترامپ گفت: «او اخلاق و رفتار خوبی ندارد، دانش و آگاهی ندارد، علاقه ای هم به کسب علم و دانش ندارد، او حتی صداقت بنیادی که یک رئیس جمهور باید از آن برخوردار باشد ندارد. پس، از صحبت هایی که او درباره زنان بر لب آورده نباید تعجب کنیم.»

ترامپ به «جسیکا لیدس» که اولین زنی بود که او را به فساد اخلاقی متهم کرد حمله کرد و او را مورد تحقیر قرار داد و گفت: «او اصلا زیبا و جذاب نبوده تا من بخواهم دنبال او بروم.»

ترامپ «ناتاشا استویی نوف» زن دیگری را که او را متهم کرده بود یک دروغگو نامید. این زن ترامپ را متهم کرده بود که در سال 2005 او را بدون اجازه بوسیده است.

ترامپ از مجله تایمز هم انتقاد کرد. این مجله اتهاماتی که زنان مذکور علیه ترامپ مطرح کرده بودند را برای اولین بار منتشر کرد.