ترامپ باز هم برای تبلیغات ستاد انتخاباتی خود دست به جیب شد

به نقل از پایگاه اینترنتی ای بی سی نیوز؛ با توجه به اسناد منتشر شده از سوی ستاد انتخاباتی فدرال آمریکا، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان روز گذشته(جمعه 7 آبان) مبلغ 10 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی خود کمک مالی کرده است. با محاسبه این رقم، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون 66 میلیون و 100 هزار دلار از جیب خود به ستاد انتخاباتی‌اش پرداخت کرده است که 18 میلیون و 600 هزار دلار آن کمک بلاعوض و 47 میلیون و 500 آن به صورت وام بوده است.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در برنامه استفانوپولوس گفت: فکر می‌کنم بیش از 100 میلیون دلار برای ستاد انتخاباتی خود هزینه کرده ام و احتمال دارد خیلی بیشتر از این مبلغ خرج شود.

او روز جمعه در گفتگو با فاکس نیوز از ارسال یک چک 10 میلیون دلاری به ستاد انتخاباتی خود خبر داد و گفت: باید برای آنچه نیاز است خرج کرد.

در طول سه هفته اول ماه اکتبر، دونالد ترامپ 30 هزار و 682 دلار به ستاد انتخاباتی خود پرداخت کرده که به نظر می رسد تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی وی فشار مالی زیادی را متحمل شود. ترامپ تاکنون هزینه زیادی را صرف تبلیغات کرده ولی تنها موفق به جلب حامیان مالی کوچک شده است.