توهین های ترامپ مانع پیروزی او در انتخابات

به نقل از گاردین؛ در حالی که هنوز افراد بسیاری معتقدند ترامپ همچنان می تواند در انتخابات آمریکا پیروز شود؛ اما افراد بسیاری دیگری معتقد هستند توهین های مکرر ترامپ و رفتار وی هرگونه شانسی در این زمینه را از بین می برد.

 

ترامپ از آغاز روند انتخاباتی خود به اشخاص بسیاری توهین کرده است و سعی کرده چهره آن ها را تخریب کند. او از آغاز روند تبلیغات روشی را پیش گرفته است که در آن دائما به توهین و تخریب رقبای خود پرداخته و سعی کرده از این راه رای افراد را به خود جذب کند. بسیاری از جمهوری خواهان امیدوارند ترامپ جدیدترین فرصت ایجاد شده به دلیل انتشار اطلاعات جدید در خصوص ایمیل های محرمانه کلینتون را از بین نبرد.

 

ترامپ نه تنها رقبای انتخاباتی از حزب دموکرات را مورد حمله بسیار قرار داده است بلکه جمهوری خواهان را نیز بارها مورد توهین قرار داده است.

 

بر اساس فهرستی که از سوی نشریه نیویورک تایمز تهیه شده است، ترامپ در روند انتخابات، تنها در توییتر، به 279 نفر و مکان توهین کرده است.

 

ترامپ اخیرا نیز پس از انتشار ویدیوی اظهارات توهین‌آمیز وی به زنان و بعد از آن متهم شدن از سوی چندین نفر به آزار و اذیت جنسی، طبق روال معمول به روند توهین به نشریات منتشر کننده این اطلاعات پرداخت و کلیه اتهامات را رد کرد.