انگلیس آماده نبرد نظامی با روسیه می‌شود

به نقل از میرِر، وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی از کسبِ آمادگی برای جنگ با روسیه تا ۲ سال آینده خبر داد.

«مایکل فالن» وزیر دفاع انگلیس امروز در اظهاراتی در جمع نمایندگان پارلمان این کشور در این باره اعلام کرد: انگلیس تا ۲ سال آینده آماده جنگ با روسیه می شود. ناتو در حال هشیار شدن در برابر چالش تجاوزات فزاینده کرملین است و متحدان عضو ناتو آماده مقابله با نیروهای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه خواهند بود.

وزیر دفاع انگلیس در جمع کمیته منتخب دفاعی پارلمان تصریح کرد: در سال جاری و سال‌ های گذشته شاهد تجاوزات زیادی از سوی روسیه در حوزه های هوایی و دریایی بودیم و هم اکنون نیز نقش روسیه در سوریه و مناطق دیگر را می بینیم.

به گزارش مهر، روسیه از چهارشنبه مصادف با ۳۰ سپتامبر  سال گذشته میلادی، اعلام کرد که در راستای قوانین بین المللی و بنا به درخواست دولت مشروع سوریه حملات هوایی خود به تروریست های تکفیری داعش در این کشور را آغاز می کند.

مقامات روسیه در چارچوب قطعنامه شماره ۳۳۱۴ مصوب سال ۱۹۷۴ میلادی مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرده بودند که حملات هوایی آن ها به تروریست ها در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی این کشور بوده و لذا موضوع حمایت ها از سوریه در راستای مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور بر اساس منشور ملل متحد و در چارچوب قوانین بین المللی محسوب می شود.

سوریه از سال ۲۰۱۱ دارای مشکلات زیادی بوده و در جبهه های متعددی با گروه های تروریستی مانند داعش مشغول مبارزه است. در این میان، محور عربی-غربی-صهیونیستی از هیچ تلاشی در راستای حمایت از تروریست ها در سوریه دریغ نکرده و تصاویر کمک های آن ها از طرق مختلف مانند ارسال هوایی تجهیزات به تروریست ها گواهی بر صدق این مدعا است.