حامی ترامپ برای اوباما دردسرساز شد+تصاویر

جلسه سخنرانی «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در حمایت از «هیلاری کلینتون» برای لحظاتی مختل شد.

باراک اوباما که در حمایت از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر فایت ویل در ایالت کارولینای شمالی مشغول سخنرانی بود، از حامیان حزب دموکرات، که هنگام سخنرانی اوباما به یکی از حامیان دونالد ترامپ در مراسم به شدت واکنش نشان داده بودند، انتقاد کرد.

در هنگام سخنرانی اوباما فردی کاغذ نوشته‌ای در دست گرفته و بارها در حمایت از ترامپ شعار داد. وقتی این اتفاق رخ داد جمعیت به صورت هیجانی به این فرد که در شکل و شمایل نظامیان بود، واکنش نشان داد. حتی یکی از حامیان هیلاری کلینتون به سمت طرفدار ترامپ رفت تا او را ساکت کند. در این لحظه اوباما از جمعیت خواست ساکت بنشینند.

اوباما خطاب به حامیان دموکرات‌ها گفت این تظاهر کننده معترض هیچ کاری نمی‌کند و مایه نگرانی نیست. وی گفت اگر دموکرات‌ها تمرکز خود را از دست بدهند، در روز انتخابات دچار مشکل خواهند شد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: دونالد ترامپ به طرزی منحصر بفرد برای رئیس جمهور شدن صلاحیت ندارد. وی از خلق و خوی مناسب برای تبدیل شدن به فرمانده کل برخوردار نیست. گوش کنید! اگر شما قصد دارید که ارتش ما همچنان بزرگترین نیروی جنگی جهان باشد و اگر می‌خواهید آمریکا قوی و محافظت شده باقی بماند، در این صورت ما نمی‌توانیم کسی را به عنوان فرمانده کل داشته باشیم که با شکنجه کردن افراد موافق باشد و کسی باشد که می‌گوید باید همه ادیان را از ورود به کشور منع کنیم. ما نمی‌توانیم کسی را به عنوان فرمانده کل داشته باشیم که به زندانیان جنگی توهین می‌کند.