حمله ترامپ به یکی از روسای اتحادیه کارگری آمریکا در صفحه مجازی توییتر
روز چهارشنبه، دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – به یکی از روسای اتحادیه کارگری آمریکا که وی را متهم به دروغگویی کرده بود، حمله کرد.
 
"چاک جونز" – رئیس اتحادیه "ذوب‌آهن محلی 1999" و نماینده کارگران کارخانه "یونایتد تکنولوجیز" در شهر ایندیاناپلیس – در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان گفت دونالد ترامپ درباره تعداد شغل‌هایی که در توافق برای باقی ماندن کارگران در ایالت ایندیانا به جای نقل مکان کارخانه به مکزیک نجات پیدا کرده اند، دروغ گفته است.
 
ترامپ روز چهارشنبه در پیامی در صفحه کاربری توییتر خود به سخنان وی پاسخی شدیداللحن داد. ترامپ نوشت: "چاک جونز که رئیس اتحادیه ذوب‌آهن محلی 1999 است، در نمایندگی از کارگران افتضاح عمل کرده است. عجیب نیست چرا شرکت‌ها از آمریکا فراری‌اند!"
 
روز سه‌شنبه، جونز به روزنامه واشینگتن پست گفت هنگامی که ترامپ هفته گذشته در این کارخانه سخنرانی کرد، "وی به جایگاه رفت و به دلایلی نامعلوم، تا جایی که توانست دروغ گفت."
 
مقامات ایالت ایندیانا توافق کردند 7 میلیون دلار به این کارخانه تولید کولرهای گازی تخفیف مالیاتی تعلق دهند تا این کارخانه را برای حفظ 1100 شغل در این ایالت تشویق کنند. این در حالی است که 300 نفر آن‌ها در شعبه مرکزی این شرکت مشغول به کار هستند و قرار نبوده است به مکزیک نقل مکان کنند. در میان این رقم، تنها 800 نفر از کارگران عضو اتحادیه هستند.