توصیه‌های جالب میشل اوباما به همسر ترامپ

همسر باراک اوباما با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت تجربیاتش را به ملانیا ترامپ منتقل خواهد کرد.

 میشل اوباما اخیراً در مصاحبه با شبکه CBS آمریکا به خانواده بعدی که وارد کاخ سفید خواهد شد توصیه‌های جالبی کرد. همسر باراک اوباما که در کاخ سفید با یکی از مجریان سرشناس تلویزیون مصاحبه می‌کرد در اظهاراتی گفت: "تا وارد اینجا نشوی نمی‌دانی که چه کار باید بکنی. برای همین درِ خانه من به روی ملانیا باز است. من به او گفته‌ام که هر کاری از دستم بربیاید برایش انجام می‌دهم. فقط من نیستم که این کار را می‌کنم. لورا بوش، همسر رئیس جمهور قبلی نیز در حق من لطف زیادی کرد. رفتار او با من بسیار سخاوتمندانه و مهربانانه بود و در طول این هشت سال تیم او در کنار تیم من بود تا کارها به درستی انجام شود. همین باز هم می‌گویم در خانه‌ام به روی ملانیا باز است و هر کاری از دستم بربیاید برای او انجام می‌دهم".

میشل اوباما و ملانیا ترامپ اوایل نوامبر در کاخ سفید با هم دیدار کردند. همسر ترامپ اعلام کرده که فعلا قصد ندارد به کاخ سفید برود تا سال تحصیلی پسرش به پایان برسد. در این مدت او همچنان در خانه فعلی ترامپ در نیویورک خواهد ماند.

در قانون اساسی آمریکا نقش همسر رئیس جمهور رسماً تعریف نشده اما بانوی اول این کشور اغلب یک تیم ویژه دارد و از نفوذ زیادی در کاخ سفید برخوردار است.

تعارف زنانه میشل اوباما به همسر ترامپ

تعارف زنانه میشل اوباما به همسر ترامپ