تروریستی که دخترش را منفجر کرد کشته شد

 منابع معارض سوری از کشته شدن تروریست جبهه‌النصره‌ای خبردادند که دختر خردسال خود را راهی عملیات انتحاری کرد.

یک فعال توییتری معارض با اعلام این خبر نوشت، ابونمر، کسی که دخترش 9 ساله‌اش را در دمشق منفجر کرد، به دست آنچه وی آن‌ها را «انقلابیون القابون» می‌نامد، کشته شده است.

عبدالرحمن شداد معروف به ابونمر که از عناصر گروهک تروریستی «جبهه النصره» است، 16 دسامبر گذشته، طی اقدامی وحشیانه دختر 9 ساله خود به نام فاطمه را در یکی از مقرهای پلیس دمشق منفجر کرد.

این تروریست بعد از این حادثه ویدیوئی را منتشر کرد که در آن دو دختر خود به نام‌های فاطمه و اسلام را برای انجام عملیات تروریستی تشویق می‌کند.

در یک ویدئوی دیگر، مادر این دو کودک دیده می‌شود که در حال خداحافظی کردن با آن‌هاست و در پایان می‌گوید: «شکیبا باشید و صبر پیشه کنید».

وزارت خارجه سوریه بعد از این حادثه، در واکنش به این جنایت اعلام کرد که استفاده گروه‌های تروریستی از کودکان و دختران و پسران برای اجرای اهداف تروریستی و غیر انسانی خود دلیلی بر این مسئله است که حامیان این گروهها هیچ اهمیتی برای زندگی کودکان سوری قائل نیستند.

دمشق با ارسال دو نامه جداگانه به رئیس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد: «گروه‌های تروریستی در تاریخ 2016/12/16 جنایت شنیع دیگری را مرتکب شدند و از یک کودک 8 ساله سوء استفاده کردند و مقداری مواد منفجره بر او بستند و از او خواستند که وارد مرکز پلیس المیدان شود و اعلام کند که گم شده است».

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که در جریان منفجر کردن این دختر بچه، فقط یک پلیس زخمی شد و مقداری خسارت مادی به ساختمان این مرکز وارد گردید.