خدمات پزشکی اسرائیل به پادشاه بحرین

تساحی هنگبی وزیر امور  همکاری های منطقه ای در کابینه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه بحرین یکی از کشورهای عربی است که روابط اقتصادی و امنیتی نزدیکی با اسرائیل دارد، از آموزش تعدادی از فرماندهان نیروهای ضد شورش بحرین در تل آویو خبر داد.

هنگبی که از وزیران نزدیک به « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت، دوره این نیروها در چارچوب آموزش های ویژه قرار دارد.

اسرائیل سرگرم بررسی توسعه روابط با کشورهای عربی است

به گفته وی اسرائیل در حال بررسی راه های توسعه روابط با کشورهای عربی است و هم اکنون با بسیاری از آنها روابطی گسترده دارد و این روابط روز به روز در حال گسترش است به ویژه اینکه سران عرب اخیرا از علنی کردن روابط خود با اسرائیل هیچ تنگنایی احساس نمی کنند  حال آنکه در گذشته اصرار داشتند این روابط پنهانی و محرمانه باقی بماند.

هنگبی همچنین یادآور شد، مقامات بحرینی با اسرائیل روابط خوبی دارند و علاوه بر مسائل سیاسی، پزشکان متخصص اسرائیلی به «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین و اعضای خانواده اش در تل آویو و یا منامه خدمات پزشکی ارائه کرده اند.

وی ادامه داد، سفر ماه گذشته یک هیئت اقتصادی اسرائیلی به بحرین شامل تعدادی تاجر و  بازرگان با گذرنامه های اروپایی و آمریکایی صورت گرفت و این افراد در جریان سفر خود با مسئولان و تاجران بحرینی در مورد سرمایه گذاری در بخش های مختلف تبادل نظر کردند.