چهره واقعی آمریکا را ببینید

گروه بین الملل- دستور اخیر ترامپ درباره مهاجران هفت کشور هر روز حادثه جدیدی را رقم می زند.

در پی این دستور ماموران فرودگاه بین‌المللی ویرجینیا به دست کودک 5 ساله ایرانی-آمریکایی دستبند زدند و این کودک ساعت ها با دست های دست بند زده در بازداشت به سر می برد.

این در حالی است که شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی خود مصرانه از این اقدام پلیس دفاع کرده است. وی تاکید کرده اگر به خاطر سن و جنسیت کسی فرض کنیم که آن شخص تهدید امنیتی محسوب نمی‌شود، اشتباه و گمراه کننده است.

این اقدام دولت آمریکا و ترامپ چهره واقعی گرگ صفتان مستکبر را نشان می دهد، اگر نه چگونه یک کودک خردسال 5 ساله می تواند تهدیدی امنیتی به حساب آید.

در تحلیل دستور اخیر ترامپ درباره مسلمانان می توان گفت رییس جمهور جدید آمریکا فاز جدیدی از اسلام ستیزی را شروع کرده و واضح و روشن است آمریکایی ها با اصل اسلام دشمنی دارند و احتمالا چنین دستوری از سوی صهیونیست ها به وی داده شده است.

از سوی دیگر عده ای در داخل کشور که همواره آرزوی ارتباط با آمریکا را دارند امروز چه پاسخی به این عمل شنیع ترامپ دارند؟

چهره واقعی آمریکا همین چهره ای است که با دست بند زدن به کودک 5 ساله نمایان است اما عده ای لیبرال در داخل کشور همواره سعی دارند چهره کریه و خشن آمریکا را تلطیف کنند .

دولت نیز باید این چهره را در حافظه خود حفظ کند و بداند نشستن سر میز مذاکره و لبخند و ... هیچ فایده ای ندارد زیرا دشمنی آمریکایی ها علیه ایران از ابتدای انقلاب ثابت شده است و امروز سردمداران کاخ سفید در ایام دهه فجر چنین دستوری می دهند تا عصبانیت خود را از انقلاب نشان دهند.