آنجلینا جولی ساخت فیلمش را در بوسنی پس از دريافت مجوز ازسر میگيرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: «ادین سارکیچ» از تهیه‌کنندگان محلی فیلم مزبور گفت: وزارت فرهنگ بوسنی به من قول داده که مجوز ساخت فیلم به زودی صادر خواهد شد و ما فیلمبرداری را دوباره ازسر خواهیم گرفت. ما بیست روز برای مشخص کردن لوکیشن‌ها فرصت داریم و فکر کنم این کار در این مدت شدنی باشد.

آنجلینا جولی پیش از این ساخت فیلم خود را که اولین تجربه کارگردانی او است، در کشور مجارستان آغاز کرده بود. داستان این فیلم درباره عشق بین یک مرد صرب و یک
” داستان این فیلم درباره عشق بین یک مرد صرب و یک دختر مسلمان در آغاز جنگ ۱۹۹۵-۱۹۹۲ بوسنی است. “
دختر مسلمان در آغاز جنگ ۱۹۹۵-۱۹۹۲ بوسنی است.

وزارت فرهنگ فدراسیون مسلمان - کروات(که یکی از دو گروه بزرگی است که پس از جنگ در یوسنی موجودیت یافت) هفته گذشته مجوز ساخت فیلم توسط آنجلینا جولی در شهر «زنیچا» را لغو کرده بود.

این اتفاق پس از آن رخ داد که رسانه‌های گروهی بوسنی گزارش دادند داستان این فیلم درباره رابطه عاشقانه بین یک قربانی مسلمان و یک متجاوز جنسی صرب است و درپی آن انجمن «زنان قربانی جنگ» از این موضوع شکایت کردند.

با این حال جولی و تهیه‌کننده مدعی شدند که درمورد داستان فیلم، سوء‌تفاهم شده و از مقامات مسؤل خواستند که درمورد مجوز ساخت فیلم، تجدیدنظر کنند.

وزارت فرهنگ بونسی هم شرط صدور مجوز مجدد را بازبینی فیلمنامه اعلام کرد.

جولی گفت بخشی از هدف او از ساخت این فیلم این است که به دیگران یادآوری کند در طول جنگ بوسنی چه اتفاقاتی رخ داد و بازماندگان این جنگ که درنتیجه آن یکصد هزار نفر کشته شدند، در کانون توجه قرار بگیرند.