دیدار سفیر اسرائیل با استراتژیست ترامپ + تصاویر

 در آستانه دیدار رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا، سفیر این رژیم با استراتژیست جنجالی ترامپ دیدار کرده است.

روز جمعه روزنامه یک رسانه آمریکایی در گزارشی به نقش شکست عملیات طبس در شکل‌گیری دیدگاه‌های ضد ایرانی «استیو بانون»، استراتژیست ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت.

«واشنگتن‌پست» در آغاز گزارشی که نقش «استیو بانون» در این عملیات ناکام را نشان می‌دهد می‌نویسد: «بعد از نیم‌شب 21 مارس 1980 بود و یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا با هدایت استیو بانون با ناو هواپیمابر یواس‌اس نیمیتز در خلیج عمان دیدار کرد. این کاروان در حال حرکت به سمت ساحل ایران بودند، جایی که قرار بود یک ماه بعد، عملیاتی مخفیانه برای آزادی 52 گروگان سفارت آمریکا در تهران انجام شود.»

کشتی «بانون» به نام یو‌اس‌اس پائول اف پشت سر ناو نیمیتس که حامل بالگردهای لازم برای انجام عملیات بود، حرکت می‌کرد. اما قبل از شروع عملیات، به کشتی بانون دستور داده شد به مبدأش بازگردد و او زمانی که در دریا بود، متوجه شد که عملیات آزادسازی گروگان‌ها شکست خورده است.

بانون که بیش از هر چیز به دلیل راه‌اندازی سایت با افکار نژادپرستانه «بریت‌بارات» شهرت دارد با حکم ترامپ استراتژیست ارشد و همچنین عضو ثابت شورای امنیت ملی شده است.

اکنون خبر رسیده که در آستانه دیدار روز چهارشنبه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید که اولین دیدار نتانیاهو با ترامپ در مقام ریاست جمهوری است، سفیر این رژیم با استراتژیست ارشد کاخ سفید دیدار داشته است.

خبرنگاران رسانه‌های غربی از قبیل فرانس 24 عکس‌هایی از دیدار «ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی با استیو بانون در نزدیکی کاخ سفید، محل کار و اقامت رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کردند.

رسانه‌‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند نتانیاهو در دیدار با ترامپ تلاش خواهد کرد هر چه بیشتر آمریکا را به فشار بر ایران و همراهی بیشتر واشنگتن با تل‌آویو در موضوع فلسطین ترغیب کند.