داعش شدیدا اردن را تهدید کرد

این گروه تروریستی پس از به اصطلاح خود " خیانت سران اردن "و اقدام به نفع کشورهای غربی ، اظهارات برخی اردنی های وابسته به خود متعلق به عشائر "الدعجه ، المجالی ، عربیات " را منتشر کرد.

 

چهار نفر از عناصر داعش ، 4 سوری را گردن زدند و گفتند آنها از نیروهای بیداری بودند که در اردن برای مبارزه با داعش آموزش دیده اند.

 

پنجمین مسلح داعش نیز یک نفر از مخالفان دولت سوریه را که مورد حمایت اردن بود و در آنجا آموزش دیده بود را سر برید.

 

اعلامیه این گروه موسوم به ولایت الفرات  که با عنوان " بشارت باد به آنچه که خوشایند شما نیست " از کشته شدن عمر مهدی زیدان برجسته ترین اردنی داعش خبر می دهد  که در هفته های گذشته خبر کشته شدنش بارها منتشر شده بود.

 

این گروه تروریستی به قبائلی که از فرزندان خود به خاطر دست داشتن در عملیات تروریستی برائت جسته بودند حمله کرد و در عین حال از کشته شده های عملیات الکرک تقدیر و ایستادگی  طولانی آنان در برابر نیروهای امنیتی را ستایش کرد.

 

داعش گفت : خون کشته شده های حمله الکرک چراغی برای افراد بعدی است.

 

این گروه تروریستی ابو محمد المقدسی و ابوقتاده الفلسطینی و دیگران را که به اصطلاح خود تئوری پرداز این جریان پیکارجو هستند را چهارپایانی با بار کتاب توصیف کرد.

 

داعش در پایان این اطلاعیه گفت: اعدام های اخیر محکومین به اقدامات تروریستی توسط دولت اردن برای اطمینان بخشیدن به غرب بوده است.